کد خبر : 1806559 | 05 بهمن 1400 ساعت 09:38 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

افسوس شجاعی و شوت های از دست رفته نساجی

نساجی روز گذشته در استادیوم حافظیه شیراز در حالی در برابر فجر سپاسی با گل دقایق پایانی شاهین طاهرخانی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت که در 64 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی شاگردان ساکت الهامی 596 پاس بهم دادند و در جریان بازی صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شدند اما دفاع خوب و چند لایه فجری ها و هم چنین درخشش ایمان صادقی مانع از این شد که نساجی به بیش از یک گل دست یابد. البته فجری ها هم روی ضد حمله تیم خطرناکی نشان دادند و در یکی از صحنه ها به گل رسیدند و همین گل می رفت منجر به کسب سه امتیاز برای فجر شود که در نهایت نساجی در دقایق پایانی بازی به گل رسید و دست خالی میدان را ترک نکرد. 

 

با توجه به دفاع چند لایه فجر سپاسی یکی از ایده های نساجی برای رسیدن به گل شوت از راه دور بود که این ایده را از همان دقایق ابتدایی بازی به نمایش گذاشت. در همان شروع بازی مسعود شجاعی می رفت با یک شوت از راه دور روی پاس حسن نجفی دروازه فجر را باز کند اما هوشیاری ایمان صادقی و واکنش جالب توجه این دروازه بان موجب شد توپ مسعود شجاعی راهی کرنر شود. اگر ضربه مسعود شجاعی تبدیل به گل می شد یکی از زیباترین گل های این فصل بازی ها لقب می گرفت. مسعود شجاعی در نیمه دوم هم یک بار اقدام به شوتزنی کرد که این بار توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

 

1685558

 

20 شوت از نساجی در بازی با فجر سپاسی که البته تنها 5 شوت در چارچوب بود. نساجی که با برتری در این دیدار تا رده هفتم جدول صعود می کرد با کسب یک امتیاز 21 امتیازی شد و با رده نهمی در پایان دور رفت (البته بازی با فجر در چارچوب هفته نخست دور برگشت برگزار شد) به کار پایان داد و این کارنامه ای به مراتب بهتر از فصل گذشته است که با 15 امتیاز وارد تعطیلات زمستانی شد و یکی از نامزد های سقوط به دسته اول بود. نساجی در حالی از امروز تعطیلات زمستانی را آغاز می کند که بعد از هفته هفتم که در اصفهان با دو گل شهریار مغانلو مغلوب سپاهان شد دیگر باختی در کارنامه نداشت. 9 هفته متوالی بدون شکست در لیگ برتر و دو پیروزی در جام حذفی بدین معنی است که نساجی در 11 بازی اخیر خود شکست نخورده است. ادامه ماجراجویی در لیگ برتر و جام حذفی فرصتی است که در ادامه مسیر برای نساجی مهیا است.

 

1685557

دیدگاه‌ها