کد خبر : 1806567 | 05 بهمن 1400 ساعت 10:02 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

توافق سویا و یونایتد برای انتقال قرضی مهاجم فرانسوی

آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد، در آستانه انتقال قرضی به سویا قرار دارد.

توافق سویا و یونایتد برای انتقال قرضی مهاجم فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر بارها بحث انتقال قرضی و جدایی مارسیال از اولدترافورد مطرح شده و مدیربرنامه این بازیکن نیز اعلام کرده بود که او خواهان ترک یونایتد است.

یونایتد پیش از این پیشنهاد انتقال قرضی این بازیکن به سویا را رد کرده بوده اما سایت گل مدعی شده که مشکلات بین این دو باشگاه حل شده و مارسیال آماده است تا تست‌های پزشکی را در کشور اسپانیا پشت سر بگذارد.

یوونتوس نیز یکی از تیم‌هایی بود که علاقه زیادی به جذب قرضی این ملی‌پوش فرانسوی داشت اما منابع اعلام کردند که او شخصا ترجیح داده که به باشگاه سویا ملحق شود.

 

1676806

 

مدیران باشگاه یونایتد به مارسیال اجازه داده بودند که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند و این در حالی بود که خود این بازیکن در گفتگو با رالف رانگنیک در اواخر ماه دسامبر اعلام کرده بود که چون فرصت زیادی برای حضور در میدان ندارد، ترجیح می‌دهد از این تیم جدا شود.

این بازیکن 26 ساله در رقابت‌های این فصل لیگ برتر تنها در دو بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت و رانگنیک پیش از این اعلام کرده بود که او حاضر نشده در جریان دیدار برابر استون ویلا به میدان برود. هرچند پس از آن اعلام شد که این اتفاق تنها یک سوتفاهم بوده است.

گفته می‌شود پیشنهاد اولیه سویا برای انتقال قرضی این بازیکن پنج میلیون پوند بوده که از سوی مدیران یونایتد رد شده اما آنها در نهایت موفق شدند نظر این باشگاه را برای انجام این انتقال جلب کنند. این قرارداد تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها