کد خبر : 1806568 | 05 بهمن 1400 ساعت 10:10 | 11.6K بازدید | 8 دیدگاه

اتفاق نگران‌کننده در آستانه دوئل با چین‌تایپه؛

فوری: 4 کرونایی در اردوی زنان فوتبال ایران!

تست کرونای چهار بازیکن تیم ملب فوتبال زنان ایران مثبت شد.

فوری: 4 کرونایی در اردوی زنان فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه" بعد از مثبت شدن تست کرونای 13 بازیکن تیم ملی فوتبال زنان هند و حذف آن‌ها از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، روز گذشته در آستانه رویارویی با تیم ملی فوتبال زنان چین تایپه، از ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران تست کرونا به عمل آمد تا وضعیت بازیکنان ایران نیز مشخص شود.

 

در شرایطی که گفته می‌شد که فاطمه علیپور سرپرست تیم به کرونا مبتلا شده، تست‌های انجام شده مشخص کرد 4 بازیکن تیم ملی هم مبتلا به این ویروس شده‌اند و فوراً به قرنطینه رفتند و بازی فردا را از دست دادند!

 

هر چند که به صورت رسمی اسامی این 4 بازیکن اعلام نشده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هر 4 بازیکن جزو نفرات ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال زنان بوده‌اند و در مقابل هند در ترکیب اصلی حضور داشته و به نظر می‌رسد همین مسئله باعث ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا شده است.

 

با توجه به مثبت شدن تست ملی‌پوشان، آن‌ها تا اطلاع ثانوی در اتاق‌های خود قرنطینه خواهند بود و به نظر می‌رسد جلسه تمرینی امروز هم پیش از رویارویی با چین‌تایپه تحت‌الشعاع این مسئله قرار گرفته و لغو شود؛ قرار است پیش از مسابقه فردا، یک نوبت دیگر تست کرونا از بازیکنان انجام شود تا تعداد دقیق مبتلایان برای مسابقه با چین‌تایپه مشخص شود.

 

با این وصف باید دید تصمیم مریم ایراندوست برای مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال زنان چیست و چه تغییراتی در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان اعمال خواهد شد.

 

براساس قوانین مسابقات در شرایطی مسابقه لغو خواهد شد که یک تیم 13 بازیکن+1 دروازه‌بان را در فهرست خود نداشته باشد در حالی‌که ایران فعلاً 19 بازیکن سالم و مبتلا نشده در لیست خود برای مسابقه فردا دارد.

دیدگاه‌ها