کد خبر : 1806574 | 05 بهمن 1400 ساعت 10:45 | 25.1K بازدید | 11 دیدگاه

معلوم بود که بازی لغو می‌شود

عنایتی: از سهیل مهدی تعجب می‌کنم

رضا عنایتی می‌گوید باشگاه هوادار با برنامه اعلام شده برای بازی برابر استقلال متضرر شده و تیم‌شان دیرتر از سایرین به تعطیلات رفته است.

عنایتی: از سهیل مهدی تعجب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"،رضا عنایتی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در خصوص لغو بازی برابر استقلال گفت: کل ایران می‌دانستند که این بازی برگزار نمی‌شود و فقط ما ظهر فهمیدیم که این اتفاق افتاده و قبل از اتمام تمرین خبر به ما رسید. من از صحبت‌های آقای مهدی تعجب می‌کنم که فرصت هفت‌روزه‌ای برای خارج شدن از شرایط ویروس در نظر گرفته بودند. من سوال داشتم چطور می‌شود وقتی یک تیمی در چنین شرایط وخیمی است بعد از هفت روز بدون تمرین می‌خواهد یک بازی سنگین را برگزار کند؟ الان همه برنامه‌های ما به هم ریخت و ما شنبه هتل را کنسل کردیم و برای سه‌شنبه رزرو کردیم و در راه به سرپرست زنگ زدیم که برای چهارشنبه رزرو کن و امروز دوباره کنسل کردیم.

سرمربی هوادار ادامه داد: این اتفاق قابل پیش‌یینی بود و گفته بودم اگر در شرایط کنونی با استقلال بازی نکنیم خیلی بهتر است. سلامتی دو تیم برای ما مهم است و فقط این وسط شرایط برای ما سخت شد. ما دیرتر از بقیه تمرینات‌مان را تعطیل کردیم و اینطور که فهمیدم ممکن است زودتر هم شروع کنیم و این کار ما را سخت می‌کند. کنسل شدن بازی مشخص بود، شرایط برای باشگاه استقلال خیلی سخت می‌شد. 

او در خصوص برنامه‌ریزی برای این برنامه معوقه بیان کرد: در این شکی نیست که آقای سهیل مهدی تلاش می‌کنند ولی اولویت ما سلامت بازیکن است. خواهش می‌کنم باشگاه هوادار در این برنامه‌ریزی لحاظ شود چون ما در این تصمیم‌گیری‌ها ضرر کردیم و فقط هم خواسته‌مان این است که دیگر ضرر نکنیم و انشاالله با یک برنامه‌ریزی خوب شرایط را پیش ببریم.

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها