کد خبر : 1806606 | 05 بهمن 1400 ساعت 12:45 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

خدا را شکر؛ اشتباه فردی نداشتم 

صادقی: روی گل نساجی کاری از دستم ساخته نبود

ایمان صادقی دروازه بان فجر سپاسی در بازی با نساجی دریافت های خوبی داشت و می شود گفت فجر کسب یک امتیاز از این بازی را مرهون واکنش های خوب این دروازه بان در جریان بازی است.

صادقی: روی گل نساجی کاری از دستم ساخته نبود 

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی که به همین بهانه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و در تیم منتخب (ورزش سه) قرار گرفته در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. این قابل پیش بینی هم بود به این خاطر که نساجی تیم باتحربه ای به شمار می رود.

 حریف موقعیت های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد که خوشبختانه توانستم به سهم خودم در خنثی کردن این موقعیت ها نقش داشته باشم. ما در نیمه اول روی ضد حملات به گل رسیدیم و می توانستیم برنده شویم و حیف شد که به سه امتیاز بازی دست پیدا نکردیم. طبیعی بود در نیمه دوم فشار نساجی بیشتر شود چون آنها نمی خواستند بازنده از میدان خارج شوند. در نیمه دوم  همان طور که اشاره کردم فشار بیشتر شد. مدام سانتر از کناره ها. نساجی تعویض کرد و یک بازیکن بلند قامت به زمین آورد. روی یک سانتر ضربه اول را مهار کردم اما در ریباند دیگر کاری از دستم ساخته نبود. 

 

دروازه بان فجر سپاسی در خصوص داوری این بازی و اعتراض هایی که نیمکت دو تیم داشتند از جمله ادعای مسعود شجاعی که داور باید دو پنالتی به سود آنها می گرفته؛ گفت: من دوست ندارم خیلی در مورد داوری صحبت کنم. اما من ندیدم پنالتی ای درمحوطه جریمه رخ دهد. یکی از اعتراضات تیم حریف به فاصله روی یک ضربه خطا بود. دست به توپ بازیکن ما محمد قنبری خورد و توسط داور دستور به ادامه بازی داده شد چون دست او بسته بود و به اعتقاد من هم دستور به ادامه بازی درست بود. 

 

1685628

 

ایمان صادقی در واکنش به انتخاب به عنوان دروازه بان برتر هفته شانزدهم و هم چنین اینکه تیم فجر سپاسی با وجود حضور در نیمه پایین جدول گل های خورده کمتری نسبت به خیلی از تیم ها داشته؛ گفت: حریفان روی دروازه ما موقعیت های زیادی ایجاد می کنند و در بازی با نساجی هم این موضوع را دیدید. خدا را شکر می کنم که توانستم نمایش خوبی در دور رفت بازیها داشته باشم. الحمدالله روی 13 گلی که وارد دروازه ما شد اشتباه فردی نداشتم و گل هایی بوده که دیگر از دستم کاری ساخته نبود. در تیم های دیگر دروازه بان اول مرتکب اشتباه شده و جای خود را به دروازه بان دوم تیم داده اما خوشبختانه این موضوع در تیم ما نبوده است. من سعی می کنم همیشه و هر هفته بهترین بازیکن باشم و از لطف شما هم ممنون هستم. 

 

ایمان صادقی در پایان در خصوص وضعیت فجر در نیم فصل دوم گفت: ما در چند پست بازیکن می خواهیم. با اضافه شدن نفرات جدید شرایط ما بهتر خواهد شد و با نتایج خوبی که خواهیم گرفت در نهایت جایگاه خوبی را به دست خواهیم آورد.

دیدگاه‌ها