کد خبر : 1806621 | 05 بهمن 1400 ساعت 14:27 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

سجاد استکی: امیدوارم با مدال خوشرنگ برگردیم

ملی‌پوش هندبال گفت: امیدوارم که با مدال خوشرنگ برگردیم اگر طلا باشد که عالی خواهد بود.

سجاد استکی: امیدوارم با مدال خوشرنگ برگردیم

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، سجاد استکی در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عربستان اظهار کرد: خداراشکر توانستیم پنج بازی را ببریم. به جز دو بازی اول سه بازی دیگر خیلی سخت و سنگین بود. خداراشکر توانستیم نتایج خوبی بگیریم و بازی‌ها را ببریم. 

 

ملی‌پوش هندبال در مورد درخشش استثنایی اش در ثانیه های آخر بازی مقابل کویت و گل آخر گفت: اکنون صعود به جام جهانی را قطعی کردیم و استرس از روی تیم برداشته شده است. گل ثانیه آخر هم خدا به ما لطف داشت و کمک کرد تا گل را بزنیم و جهانی شویم. آن گل حاصل عملکرد همه تیم بود.

 

استکی در مورد همدلی میان بازیکنان تیم ملی و همدلی تیم با مردم هندبال گفت: واقعا حرف درستی است این دوره همه بازیکنان با هم هم دل هستند و برای ایران می‌جنگند. مردم هم لطف دارند و دعای آنها تا الان پشت ما بوده است. امیدوارم همانطور که با صعود به جام جهانی توانستیم دلشان را شاد کنیم یک مدال خوشرنگ هم بگیریم تا دلشان شاد شود. امیدوارم با مدال و دست پر برگردیم.

 

وی در خصوص بازی بعدی تیم ملی ایران مقابل بحرین گفت: بازی بعدی ما سخت است با تیم ملی بحرین بازی داریم. حریف دور بعدی هم هنوز مشخص نیست باید ببینیم در آن گروه چه اتفاقی می افتد. اکنون باید اول به فکر بازی با بحرین باشیم.

وی افزود: بازی با بحرین مسابقه سختی است اما می‌توانیم ببریم و به عنوان سرگروه صعود کنیم. امیدوارم با مدال خوشرنگ برگردیم و اگر آن مدال طلا باشد عالی است.

دیدگاه‌ها