کد خبر : 1806627 | 05 بهمن 1400 ساعت 14:54 | 37.6K بازدید | 3 دیدگاه

خورشیدی: شرایط بغرنجی را تجربه می‌کنیم

آخرین وضعیت طارمی و سایر لژیونرهای تیم ملی

مدیر تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت بازیکنان لژیونر برای ورود به تهران را شرح داد.

آخرین وضعیت طارمی و سایر لژیونرهای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی خورشیدی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت و گویی با شبکه خبر سیما درباره آخرین وضعیت بازیکنان لژیونر تیم ملی برای ورود به کشور بیان کرد: ما واقعا شرایط سختی را تجربه می‌کنیم که شاید در تیم ملی بی سابقه باشد. ما تلاش می‌کنیم که پروتکل‌ها را رعایت کنیم و به دنبال این هستیم بازیکنانی که با تاخیر وارد اردوی تیم ملی شدند وضعیت مناسبی داشته باشند.


او درباره وضعیت امیررضا عابدزاده و پیام نیازمند تاکید کرد: عابدزاده و نیازمند باید ابتدا به پاریس و سپس  از دبی به ایران می‌آمدند. انصاری فرد هم باید از آتن وارد دوبی می‌شد و سپس به تهران می‌آمد. من فکر می‌کنم این 3 نفر تا یکی دو ساعت دیگر به ما اضافه شوند.


مدیر تیم ملی فوتبال همچنین گفت: این بازیکنان باید تست بدهند و مستقیم وارد اتاق‌هایشان شوند و در قرنطینه بمانند. مهدی طارمی هم شرایط بغرنجی دارد. دالامان فاصله زیادی با استانبول دارد و او در این شهر حضور دارد. زمانی که وی به این شهر رسید 7 ساعت در فرودگاه منتظر ماند. او وقتی به استانبول رسید به دلیل شرایط جوی پروازش راهی دالامان شد و شرایط سختی را تجربه کرد. در کل اگر او به اردو برسد بدون تمرین باید مقابل عراق بازی کند.


خورشیدی درباره نوع بیماری ای که گریبان برخی ستاره های تیم ملی را گرفته، افزود: فعلا به ما چیزی نگفتند اما بیشتر بیماری‌هایی که در این شرایط وارد بدن می‌شود  امیکرون است.ما امیدوار هستیم بقیه بچه ها در سلامتی کامل برای مسابقه آماده شوند.

 

دیدگاه‌ها