کد خبر : 1806634 | 05 بهمن 1400 ساعت 15:35 | 24.6K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت سه بازیکن عراق برابر ایران قطعی شد

غیبت سه بازیکن تیم ملی عراق برابر ایران که تست کرونای آنها مثبت شده بود، قطعی شد.

غیبت سه بازیکن عراق برابر ایران قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، بحران ابتلای بازیکنان و اعضای کاروان عراق به ویروس کرونا، پیچیده تر شده است. پس از آنکه تست کرونای 2 بازیکن و 4 نفر از عوامل اجرایی این تیم در ورود به تهران مثبت شده بود، حالا خبر می رسد که آنها قادر به همراهی تیم ملی کشورشان نیستند.

 

خبرگزاری شفق نیوز عراق به نقل از یک منبع در فدراسیون فوتبال عراق نوشته است که سه بازیکن تیم ملی این کشور قادر به حضور در دیدار برابر ایران نیستند. این منبع به خبرگزاری شفق نیوز گفته است: امجد عطوان، یاسر قاسم و مناف یونس پس از خودداری مسئولان ایرانی از اجرای مجدد تست کرونا، از لیست تیم ملی عراق برای بازی با ایران خارج شده اند.

شفق نیوز نوشته است: مدیریت تیم ملی عراق نسبت به آزمایشات انجام شده در فرودگاه تهران معترض بوده و خواستار تست دوباره از 6 فرد مبتلا شد. پس از نمونه گیری در یکی از آزمایشگاه های معتبر تهران، تست یاسر قاسم و مناف یونس دو بازیکن تیم به همراه غیث مهنا مدیر اداری منفی شد.

 

1685646

 

با وجود منفی شدن تست دو بازیکن عراق، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابلاغیه رسمی، از لزوم قرنطینه شدن این بازیکنان به مدت 7 روز خبر داد. علاوه بر این، تست کرونای امجد عطوان یکی از مهره های کلیدی عراق نیز در تهران مثبت شد و این بازیکن نیز به همراه دیگر بازیکنان باید راهی قرنطینه شود.

 

بدین ترتیب این 3 بازیکن به طور قطعی در دیدار برابر ایران حضور نخواهند داشت. ضمن اینکه کاروان عراق که پس از بازی روز پنج شنبه و برای برگزاری دیدار لبنان راهی پایتخت این کشور خواهد شد، باید بدون این 3 بازیکن تهران را ترک کند تا افراد نامبرده دوران قرنطینه خود را سپری کنند.

دیدگاه‌ها