کد خبر : 1806637 | 05 بهمن 1400 ساعت 15:59 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

بهترین گلزن نفت هستم، اما از شرایط تیم ناراحتم

میرجوان: فکری بازهم نفت را در لیگ حفظ می‌کند

مهاجم باتجربه نفت مسجدسلیمان معتقد است اگر حمایت های لازم از این تیم صورت بگیرد، آنها در لیگ برتر باقی خواهند ماند.

میرجوان: فکری بازهم نفت را در لیگ حفظ می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ برتر با وجود مشکلاتی که داشت نتوانست نتایج خوبی کسب کند و حالا این تیم یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول است. البته بازیکنان نفت امیدوارند شرایط این تیم درست شود و در جدول بالا بیایند.


عماد میرجوان کاپیتان دوم نفتی ها در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر بیان کرد: برای تیم ما شرایط خوبی در نیم فصل اول رقم نخورد. اول فصل نتایج بدی نگرفتیم اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم. در کل از شرایط تیم راضی نیستیم. شرایط برای ما می‌توانست خیلی بهتر از این باشد.

 


**بهترین گلزن نفت هستم، اما شرایط خوب نیست
میرجوان که با 4 گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود،گفت: منم به عنوان مهاجم در هر بازی دوست دارم برای تیمم گل بزنم. در بازی هایی که حضور داشتم سعی کردم گل بزنم. 4 بار موفق به گلزنی شدم اما با توجه به اینکه شرایط تیم خوب نبوده، شاید گل های من هم بی تاثیر شده است. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود و بتوانم برای تیمم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانم.

 


**چرا هرسال نفت، آخرین تیم بسته می‌شود؟
مهاجم نفت درباره  دلایلی که باعث شده تیم نفت به این مشکلات دچار شود، تاکید کرد: من سومین سال حضورم در نفت را سپری می‌کند. به جز سال اولم که شرایط تیم از نظر فوتبالی و مالی خوب بود و می‌شد روی آن حساب کرد، در دو سال اخیر شرایط بسیار بد شده است. شاید بتوان گفت شرکت نفت حمایت لازم را از تیم نداشته و این موضوع باعث شده هر سال تیم ما دیر بسته شود و آخرین تیمی باشد که کارش را شروع می‌کند.
اوافزود: ما هر سال بدون بدنسازی وارد مسابقات می‌شویم و الان هم نتیجه این اقدامات را در نتایج نفت می‌بینیم. شکل گیری و رسیدن تیم به وضعیت ایده‌آل زمان بر است و الان هم می‌بینید که جایگاه ما اصلا خوب نیست.

 

1677153

 


**ماجرای درگیری لیدرها با بازیکنان
میرجوان در ادامه به موضوع درگیری لیدرها با برخی بازیکنان تیمش بعد از دیدار با نفت آبادان اشاره کرد و گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که بازیکنان نفت در همه مسابقات تمام تلاش خود را انجام دادند تا به تیم کمک کنند و نتایج خوبی بگیریم. در بازی با آبادان دو نفر از لیدرها دم در رختکن آمدند و با اسم بردن از برخی بازیکنان باعث ایجاد درگیری لفظی شدند. من همه لیدرهای نفت را می‌شناسم. اکثر آنها افرادی شریف هستند که فقط از تیم حمایت می‌کنند اما یکی دو نفربعد از دیدار با نفت آن کار را کردند که درست نیست. البته ماجرا حل شد و بعد از بازگشت به مسجدسلیمان هم دیگر شاهد اتفاق جدیدی نبودیم اما امیدوارم هیچ وقت این اتفاق نیفتد. همه بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند و هیچ وقت کم کاری نمی‌کنند.

 


**پارسال هم با شرایط مشابه تیم را در لیگ نگه داشتیم
او با اشاره به کار سخت نفت مسجدسلیمان برای بقا در لیگ برتر ادامه داد: باعث افتخارم است که کاپیتان دوم تیم هستم. واقعا شرایط تیم اگر بهتر شوود و از نظر مالی تیم را تقویت کنیم تا شرایط روحی و روانی بازیکنان بالا بیاید، می‌توانیم نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کنیم. فکر می‌کنم باید یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنند و قطعا در این صورت می‌شود نتایج را جبران کنیم و شرایط درست شود.
میرجوان افزود: همه تلاشمان را خواهیم کرد تا نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر باقی بماند. ما پارسال هم شرایط مشابهی داشتیم اما تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم. با تلاش کادرفنی و همت بچه ها و حمایت مسئولان شهری و استانی انشاالله نفت در لیگ برتر باقی خواهد ماند.
او درباره شایعاتی که پیرامون جدایی برخی بازیکنان نفت شنیده می‌شود،گفت: در همه تیم ها این شایعات نقل و انتقالاتی وجود دارد. به هر حال هر مربی ای تصمیم می‌گیرد برخی بازیکنان را در لیست مازاد بگذارد و بازیکنان جدید جذب کند. ما فعلا در تعطیلات هستیم و باید به تمرینات برگردیم و ببینیم شرایط چطور می‌شود. البته برخی بازیکنان بندهایی در قراردادشان دارند که اگر پول نگیرند می‌توانند جدا شوند که امیدواریم کسی از نفت جدا نشود و با قدرت در لیگ برتر شرکت کنیم.

 


**فکری پارسال هم تیم را با دست خالی نگه داشت
میرجوان درباره حضور محمود فکری در راس کادرفنی نفت هم بیان کرد: حاج محمود فکری از نظر شخصیتی و فنی واقعا مربی قابل احترامی است. او در تیم بزرگ استقلال مربیگری کرده و نتایجش هم همه چیز را نشان می‌دهد. او پارسال با دست خالی تیم را در لیگ برتر نگه داشت و امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد.

وی در پایان گفت: جا دارد از کادرفنی قبل آقای کمالوند و همکارانشان تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند. از هواداران واقعی نفت هم تشکر می‌کنم که حمایت خوبی انجام می‌دهند و امیدوارم همه با هم در پایان مسابقات جشن بقای نفت را بگیریم.

دیدگاه‌ها