کد خبر : 1806654 | 05 بهمن 1400 ساعت 17:05 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت زلاتان؛ آغاز تردیدها در مورد ستاره سوئدی

برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از شدت مصدومیت زلاتان و غیب او در پلی‌آف جام جهانی دارند.

مصدومیت زلاتان؛ آغاز تردیدها در مورد ستاره سوئدی

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، ستاره 40 ساله و باتجربه روسونری یک‌شنبه شب و در جریان تساوی 0-0 میلان مقابل یوونتوس در نیمه اول دچار مصدومیت شده و از میدان خارج شد. میلان در غیاب این مهاجم گلزن نتوانست دروازه بیانکونری را باز کند و در نهایت دو امتیاز حساس دیگر نیز برای این تیم در کورس با اینتر از دست رفت. به نظر می رسید این بازیکن به علت مشکلات چمن استادیوم سن سیرو دچار آسیب دیدگی شده و استفانو پیولی، سرمربی میلان نیز در پایان مسابقه به این مسئله اشاره کرد.

 

 

1685444

 

 

تیم ملی سوئد روز 5 فروردین در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا به مصاف جمهوری چک خواهد رفت. در صورت موفقیت، بازیکنان سوئد با برنده دیدار روسیه و لهستان دیدار خواهند کرد.

‌همان‌طور که یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد اعلام کرده بود، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان در ترکیب 25 نفره این تیم برای دو بازی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی در ترکیب قرار دارد ولی با مصدومیت این بازیکن شاید بازیکن دیگری جانشین او در تیم شود.

 

 

1664593

 

 

گمانه زنی‌ها در مورد شدت مصدومیت زلاتان زیاد است و برخی منابع حتی مدعی شده اند او 17 بهمن به دربی شهر میلان هم خواهد رسید. قرار است فردا همه چیز در مورد مدت زمان دوری او مشخص شود.

زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت، یورو 2020 را در تابستان از دست داده بود و بی شک دوست ندارد در بازی مهم برابر چک غایب باشد.

دیدگاه‌ها