کد خبر : 1806672 | 05 بهمن 1400 ساعت 19:06 | 47.3K بازدید | 4 دیدگاه

اولین خرید زمستانی اینتر قطعی شد

انتقال روبین گوسنس، مدافع چپ و آلمانی آتالانتا به اینتر تقریبا قطعی شده است.

اولین خرید زمستانی اینتر قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم مطرح شدن شایعات فراوان در مورد جذب یک مهاجم، اولین خرید زمستانی اینتر در خط دفاعی خواهد بود. کادر فنی این باشگاه از روبین گوسنس به عنوان یکی از اهداف بلندمدت خود برای جانشینی ایوان پریشیچ در سمت چپ نام برده بود.

 

قرارداد فعلی این مدافع-وینگر کروات در پایان ماه ژوئن اتمام پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. علی‌رغم حضور فدریکو دیمارکو در این پست، مدیران اینتر قصد دارند در همین فصل زمستان کار انتقال روبین گوسنس، مدافع- هافبک 27 ساله و آلمانی را تمام کرده و این بازیکن را از آتالانتا جذب کنند.

 

1685678

 

شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد باشگاه اینتر به روبین گوسنس قراردادی چهار ساله با امکان تمدید و دستمزدی 2.6 میلیون یورویی (با پاداش تا سه میلیون) پیشنهاد داده که به نظر مورد قبول بازیکن قرار گرفته و توافقات شخصی حاصل شده است. در حال حاضر مدیران دو باشگاه اینتر و آتالانتا در مسیر توافق برای نهایی کردن این انتقال قرار گرفته اند و به نظر این اتفاق طی ساعات آتی رخ خواهد داد.

 

البته نیوکاسل، باشگاه متمول انگلیسی نیز سخت در تلاش برای جذب روبین گوسنس است و به همین دلیل اینتر قصد دارد درهمین فصل زمستان این انتقال را نهایی سازد. آتالانتا به تازگی پروسه جذب جرمی بوگا از ساسولو به عنوان جانشین گوسنس را تکمیل کرده است. به هر حال به نظر می رسد پروسه انتقال روبین گوسنس به جمع بازیکنان نراتزوری قطعی شده و این خبر به‌زودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

1685679

دیدگاه‌ها