کد خبر : 1806680 | 05 بهمن 1400 ساعت 19:37 | 53.5K بازدید | 6 دیدگاه

مهاجم منچستریونایتد وارد اسپانیا شد (عکس)

آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی و 26 ساله منچستریونایتد برای پیوستن به سویا وارد این شهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران دو باشگاه منچستریونایتد و سویا مدت ها برای انتقال قرضی آنتونی مارسیال با یکدیگر مذاکره کردند و در نهایت توافق بین طرفین حاصل شد. یونایتد از همان ابتدا پذیرفت مبلغی برای انتقال قرضی این مهاجم فرانسوی دریافت نکند، اما خواهان پرداخت تمام دستمزد او از سوی باشگاه سویا شده بود.

 

مدیران باشگاه اسپانیایی اگرچه در ابتدا تنها پیشنهاد پرداخت نیمی از این دستمزد را داده بودند، اما  پس از چندین هفته مذاکره سویا در نهایت موافقت کرد که تمام دستمزد 240 هزار پوندی مارسیال در هفته را بپردازد.

 

همچنین گزینه ای برای دائمی کردن این انتقال در پایان فصل وجود نخواهد داشت و در صورت تمایل سویا به رخ دادن این اتفاق، باید مذاکرات و توافق جدیدی بین دو باشگاه صورت پذیرد. بدین ترتیب آنتونی مارسیال امروز وارد خاک اسپانیا شده و برای نهایی شدن این انتقال، به زودی در تست پزشکی سویا شرکت خواهد کرد. سویا در حال حاضر جدی ترین رقیب رئال مادرید برای فتح لالیگا بوده و در فاصله چهار امتیازی این تیم و در رتبه دوم قرار دارد. همچنین شاگردان خولن لوپتگی در لیگ اروپا نیز به زودی باید خود را مهیای مصاف با دینامو زاگرب کنند.

 

1685683

 

1685684

 

1685682

دیدگاه‌ها