کد خبر : 1806687 | 05 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 33.9K بازدید | 11 دیدگاه

جلسه رودررو؛

روزنه امید برای ماندن ستاره جنجالی در بارسلونا

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا خواهان جلسه‌ای مستقیم با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه شده است.

روزنه امید برای ماندن ستاره جنجالی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بارسلونا و عثمان دمبله به بن بست رسیده و هر لحظه احتمال جدایی این بازیکن از بلوگرانا بیشتر می شود. امروز موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله برای مذاکره با مدیران باشگاه راهی شهر بارسلونا شده و به نظر می رسد کورسوی امیدی در دل این حجم از اختلاف در دل هواداران بارسا پیدا شده است. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ممکن است به‌زودی دیدار مهمی در باشگاه بارسلونا صورت گرفته و منجر به حل اختلافات عمیق ماه های اخیر بشود.

 

1685689

 

عثمان دمبله رابطه‌ای صمیمی و دوستانه با ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا داشته و تصور می‌کند ممکن است راه حلی مانند این بازیکن برای ماندن در بارسلونا پیدا شود. در حالی‌که در فصل تابستان به نظر می‌رسید جدایی امتیتی از بارسا قطعی باشد، جلسه رودرروی او با خوان لاپورتا همه چیز را تغییر داده و باعث ماندن این بازیکن در نوکمپ شد. 

 

حتی گزارش شد اومتیتی در این جلسه به‌شدت احساساتی شده و گریه کرده است. حالا عثمان دمبله که مصمم به ماندن در لالیگا است، این مسیر را آخرین راه حل برای ماندن در بارسلونا دانسته و خواهان جلسه با رئیس باشگاه شده است. این وینگر فرانسوی معتقد است برگزاری چنین دیداری به حل اختلاف بین طرفین و مهیا شدن شرایط تمدید قرارداد کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها