کد خبر : 1806690 | 05 بهمن 1400 ساعت 21:05 | 43.7K بازدید | 10 دیدگاه

پلیس وارد عمل شد؛

جان خرید جدید یوونتوس در خطر است!

امنیت دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا در شهر فلورانس به خطر افتاده است.

جان خرید جدید یوونتوس در خطر است!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد انتقال دوسان ولاهوویچ، گلزن 21 ساله و صرب فیورنتینا به یوونتوس قطعی شده و این انتقال طی 24 ساعت آتی رسمی خواهد شد. بیانکونری با رقمی در حدود 67 میلیون یورو به علاوه پاداش موفق به جذب بهترین گلزن فوتبال ایتالیا در یک سال اخیر شده و دوسان ولاهوویچ از این هفته می‌تواند در ترکیب یوونتوس به میدان برود. این مهاجم جوان در تابستان سال گذشته پیشنهاد تمدید قرارداد فیورنتینا را رد کرد و حالا در همین ماه ژانویه برای انتقال به یوونتوس به توافق دست یافته است.

 

1674716

 

هواداران فیورنتینا از شنیدن این خبر به‌شدت خشمگین شده و چندین بنر توهین آمیز و البته تهدیدآمیز در سطح شهر فلورانس علیه دوسان ولاهوویچ نصب کرده‌اند. در یکی از این بنرها نوشته شده: "پلیس جان تو را نجات نمی‌دهد، کار تو تمام شده."

 

حالا نشریه رپوبلیکا در گزارشی مدعی شد نیروهای پلیس گشت زنی حول محور خانه ولاهوویچ را آغاز کرده و خودروهای پلیس را به‌طور مکرر در اطراف خانه او می‌چرخند تا وضعیت این بازیکن و امنیت او را زیر نظر داشته باشد.

 

در سه دهه اخیر اصلا رابطه خوبی بین دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا وجود نداشته و اصولا انتقال یک بازیکن از فلورانس به تورین واکنش شدید هواداران وایولا را به‌همراه داشته است. البته بی‌تردید جنجالی‌ترین انتقال بین این دو باشگاه در سال 1990 رخ داد و رفتن روبرتو باجو به تورین باعث رقم خوردن آشوب و شورش بزرگی در شهر فلورانس شد.

دیدگاه‌ها