کد خبر : 1806710 | 05 بهمن 1400 ساعت 23:12 | 80.3K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم نهایی ستاره جدید PSG؛ جدایی

جینی واینالدوم، هافبک هلندی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در همین فصل زمستان به لیگ برتر بازگردد.

تصمیم نهایی ستاره جدید PSG؛ جدایی

به گزارش "ورزش سه"، جینی واینالدوم، هافبک 31 ساله و هلندی که در لباس لیورپول فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر شد، در تابستان سال گذشته و بعد از اتمام قراردادش تصمیم به ترک این باشگاه و تجربه یک چالش جدید گرفت. اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید مقصد این بازیکن بارسلونا باشد، اما در نهایت توافق حاصل نشد و جینی واینالدوم تصمیم گرفت به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت بدهد.

 

1660998

 

اما ماه‌های ابتدایی حضور این هافبک جنگنده در پاریس چندان خوب پیش نرفته و حالا شبکه اسکای اسپورتس خبر از احتمال بازگشت او به لیگ برتر داده است. خود جینی واینالدوم علاقمند به انتقال به آرسنال و بازی کردن زیر نظر میکل آرتتا است و سرمربی اسپانیایی نیز از ایده جذب این بازیکن در ماه ژانویه، استقبال می‌کند. البته واینالدوم در حال حاضر مصدوم است، اما مشکل او چندان جدی نیست و احتمالا می‌تواند بعد از تعطیلات بازی‌‌های ملی دوباره در زمین حضور یابد.

 

هم‌چنین مائوریسیو پوچتینو در ما‌های اخیر نشان داده بازیکنانی چون مارکو وراتی، دانیلو پریرا، آندره هررا و لئاندرو پاردس را برای قرار دادن در ترکیب ثابت خط هافبک تیم خود ترجیح می‌دهد و ستاره هلندی جایی در بین انتخاب‌های اول سرمربی پاری‌سن‌ژرمن ندارد. هم‌چنین تانگی اندومبله نیز در آستانه انتقال به این باشگاه قرار دارد و بدین‌ترتیب شانس جینی واینالدوم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت در نیم فصل دوم کمتر هم خواهد شد. البته در صورت توافق با اندومبله، امکان معاوضه این بازیکن با جینی واینالدوم وجود دارد، وگرنه این بازیکن احتمالا راهی آرسنال خواهد شد.

دیدگاه‌ها