کد خبر : 1806754 | 06 بهمن 1400 ساعت 11:12 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

سفر آرتتا به آمریکا برای مذاکره درباره آینده اوبامیانگ

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، روز دوشنبه به دنور سفر کرد تا درباره آینده پی‌یر امریک اوبامیانگ با استن کرونکه صحبت کند.

سفر آرتتا به آمریکا برای مذاکره درباره آینده اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته اخیر چندان برای اوبامیانگ خوب نبوده چرا که او از فهرست آرسنال به دلایل انضباطی کنار گذاشته شد و تیم ملی گابن نیز او را از جام ملت‌های آفریقا در کامرون به خانه فرستاد.

حتی بازوبند کاپیتانی نیز از این بازیکن گرفته شد و حالا به نظر می‌رسد که آرتتا به صورت جدی قصد دارد فکری به حال آینده این بازیکن بکند.

این مربی جوان اسپانیایی به آمریکا رفته تا صحبت‌هایی را با مالک آرسنال انجام دهد و این در حالی است که گفته می‌شود این باشگاه آماده است تا پیشنهاد تمدید قراردادی دو ساله را به او ارائه کند.

آرتتا در سال 2019 به آرسنال آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفت و علیرغم نتایج ضعیف این تیم در ابتدای فصل جاری، آنها توانستند بار دیگر خود را در جدول بالا بکشند و همین رضایت مدیران آرسنال را به دنبال داشته است.

 

1684071

 

هرچند توپچی‌ها موفق نشده‌اند در چهار بازی آخر برابر ناتینگهام فارست در جام حذفی، لیورپول در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه و برنلی گلزنی کنند اما آرتتا همچنان نظرش را درباره استفاده از اوبامیانگ تغییر نداده است.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که الهلال عربستان تنها باشگاهی است که پیشنهادی را برای جذب اوبامیانگ ارائه کرده اما مشخص نیست که این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهاد  این تیم برای ترک آرسنال باشد.

آرتتا به زودی آمریکا را به مقصد دوبی ترک خواهد کرد تا به اردوی تمرینی آرسنال در این شهر که آب و هوای گرمی دارد اضافه شود.

دیدگاه‌ها