کد خبر : 1806774 | 06 بهمن 1400 ساعت 12:30 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

فردیناند:

مارسیال نیاز داشت به سویا منتقل شود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است انتقال به سویا تصمیم درستی برای آنتونی مارسیال بوده است.

 مارسیال نیاز داشت به سویا منتقل شود

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال در هفته‌های اخیر شرایط خوبی را در منچستریونایتد سپری نکرده و به صورت جدی به دنبال جدایی از این تیم بود.

شب گذشته باشگاه سویا اعلام کرد که مارسیال را به صورت قرضی به خدمت گرفته است. آنها قرار است دستمزد این بازیکن را به صورت کامل پرداخت کنند و بند اجباری خرید در پایان مهلت قرارداد نیز ندارند.

فردیناند در آخرین قسمت از پادکست وایب وید فایو که به خودش تعلق دارد درباره جدایی مارسیال اظهار داشت:« من فکر می‌کنم مارسیال به این انتقال نیاز داشت. او باید در ترکیب تیم اول حضور داشته باشد، باید به بازیکن ثابت تبدیل شود، باید به صورت مداوم در ترکیب این تیم به میدان برود.»

 

1685684

 

ستاره سابق یونایتد درباره شرایط این بازیکن فرانسوی در اولدترافورد گفت:« او در حدود یک سال گذشته یا شاید هم بیشتر در ترکیب اصلی به میدان نرفته است و به این انتقال نیاز دارد. من دوست دارم ببینم که چه بازیکنان دیگری از این تیم جدا می‌شوند. ممکن است دونی فن ده بیک هم به زودی این تیم را ترک کند.»

مارسیال در طول دوران حضورش در یونایتد 269 بازی برای این تیم انجام داد و 79 گل نیز برای آنها به ثمر رساند اما در چند ماه اخیر روزهای سختی را در این باشگاه پشت سر گذاشت.

فردیناند گفت:« او در طول دوران حضور در یونایتد نمایش‌های درخشانی داشت که باعث می‌شد با خودتان فکر کنید، این پسر فوق خاص است. اما زمان‌هایی بود که او شرایط بد و آشفته‌ای را تجربه می‌کرد و باعث می‌شد به خودتان بگویید او به اندازه کافی بازیکن خوبی نیست.»

دیدگاه‌ها