کد خبر : 1806799 | 06 بهمن 1400 ساعت 14:31 | 21.4K بازدید | 6 دیدگاه

همچنان در حال به روزرسانی...

همه در انتظار باز شدن سایت بلیت فروشی(عکس)

سایت فروش بلیت الکترونیکی فوتبال برای بلیت فروشی بازی فردای ایران – عراق در حال به روزرسانی است.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی ایران – عراق با حضور تماشاگران از چند هفته پیش جزو بحث های داغ فوتبال ایران بود و سرانجام اعلام شد که بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی به تماشاگران اختصاص خواهد یافت و بلیت فروشی هم به صورت آنلاین انجام می شود.

 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته جایگاه شش تا چهارده ورزشگاه به بانوان ایرانی تعلق می گیرد که ظرفیت هر جایگاه ۴۰۰ نفر است. همچنین آقایان ایرانی که برای این مسابقه بلیت خریداری کنند در جایگاه ۱۸ تا ۳۶ مستقر خواهند شد. برای میهمانان عراقی هم جایگاه مخصوصی تعبیه شده است.

 

به این ترتیب جایگاه سه، چهار و پنج برای میهمانان عراقی خواهد بود. ۷ هزار مرد و ۲ هزار بانوی ایرانی تماشاگر این بازی هستند و هزار مرد و بانوی عراقی هم بلیت خریداری خواهند کرد.

 

در حالی که یک روز به بازی ایران و عراق مانده و طی روزهای اخیر هم صحبت های زیادی در مورد نحوه فروش آنلاین بلیت انجام شده اما تا این لحظه سایت فروش بلیت الکترونیکی فوتبال کار خود را شروع نکرده و زمانی که وارد آن می شویم، با پیام به روز رسانی مواجه می شویم؛ پیامی که فوتبال دوستان ایرانی با توجه به شرایط موجود و فروش محدود بلیت، با هر بار رفرش صفحه با آن مواجه می شوند!

 

با توجه به اینکه امکان خرید بلیت فقط برای افرادی میسر خواهد بود که دو دز واکسن خود را دریافت کرده اند، به نظر می رسد که سایت فروش آنلاین بلیت در حال آماده سازی تدابیر لازم برای اجرای هر چه بهتر این غربالگری است. البته باید تدابیر لازم برای سرویس دهی به خیل عظیم فوتبالدوستانی که به محض باز شدن سایت اقدام به ورود خواهند کرد هم اندیشیده شود تا فرایند بررسی واکسیناسیون و فروش بلیت با سرعت و دقت کافی و بدون به مشکل خوردن سایت انجام گیرد.

 

1685832

دیدگاه‌ها