کد خبر : 1806803 | 06 بهمن 1400 ساعت 14:36 | 23.7K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش؛

معضل بزرگ؛ پی اس جی بدون دروازه بان ماند

پی اس جی برای بازی بعدی خود هیچیک از دروازه بان های اصلی را در اختیار ندارد.

معضل بزرگ؛ پی اس جی بدون دروازه بان ماند

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته پی اس جی جیجو دوناروما گلر تیم ملی ایتالیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد. دوناروما حاضر به تمدید قرارداد با میلان نشد و پس از درخشش در یورو 2020 به باشگاه پاریسی پیوست.

در پی اس جی کیلور ناواس حضور داشت که برای دو فصل گلر ثابت تیم بود. در شروع فصل ناواس به حضور در ترکیب ثابت ادامه داد و برای بسیاری جای تعجب داشت که چرا بهترین گلر سال 2021 دنیا جایی در ترکیب پی اس جی ندارد.

 

 

1685837

 

 

اتفاقی که باعث شد دوناروما در یک مصاحبه از نارضایتی خود خبر بدهد. یک مصدومیت از ناواس باعث شد تا دوناروما به ترکیب ثابت راه یابد و سپس توانست جایگاه خود را مستحکم کند که طبعا این قضیه نیز باعث ناراحتی ناواس شد.

در حالی که تا ماه گذشته بحث برای دروازه بان اول بودن پی اس جی داغ بود، این تیم برای بازی بعدی خود برابر نیس با معضل دروازه بان روبرو است.

 

 

1666372

 

 

پی اس جی 5 روز دیگر در جام اتحادیه باید به مصاف نیس برود در حالی که دوناروما و الکس لتلیه گلر سوم تیم مصدومند و ناواس نیز در اردوی تیم ملی کاستاریکا برای مقدماتی جام جهانی 2022 حضور دارد. ناواس حداقل تا یک هفته دیگر در دسترس نیست و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تنها می تواند امیدوار باشد که از بین دوناروما یا لتلیه حداقل یکی به شرایط بازی برسد.

در غیر این صورت دنیس فرانچی 19 ساله یا لوکسا لاوله دو گلر تیم جوانان باشگاه باید برابر نیس درون دروازه قرار بگیرند.

 

دیدگاه‌ها