کد خبر : 1806809 | 06 بهمن 1400 ساعت 14:58 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

یک هفته ای دستگیر می‌شوی

واکنش‌ها به ورود ستاره جنجالی ایتالیا به اینستاگرام

ورود آنتونیو کاسانو ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا به اینستاگرام واکنش هایی جالبی را به همراه داشت.

واکنش‌ها به ورود ستاره جنجالی ایتالیا به اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های رم، میلان، رئال و اینتر مدت هاست که در کانال توئیچ کریستین ویه ری به کارشناسی مسائل روز فوتبال می پردازد و بعضا اظهارنظرهای او به خصوص علیه رونالدو جنجال ساز شده است. او همچنین پای ثابت برنامه های ورزشی در ایتالیاست و روز گذشته رسما وارد اینستاگرام شد. جالب تر اینکه کارولینا مارسیالیس همسر کاسانو مدیریت صفحه اینستاگرام او را برعهده دارد.

 

کاسانو با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« سلام احمق ها، از امروز در اینستاگرام نیز خواهم بود و امیدوارم پشیمان نشوم.»

 

 

1685843

 

 

واکنش ها به ورود کاسانو به اینستا در نوع خود جالب بود. فلیپه دال بلو، دانیله آدانی، برونو کونتی، مارکو ماتراتزی، اولیویه داکور و لورنزو اینسینه با انتشار پیام هایی ورود کاسانو به اینستاگرام را تبریک گفتند و البته یک پیام از همه جالب تر بود.

 

در واقع واکنش دانیله دروسی ستاره سابق رم و تیم ملی ایتالیا که در رم با کاسانو نیز هم تیمی بود بسیار مورد توجه قرار گرفت. او برای کاسانو نوشت:« وقتت را تلف نکن،  با 12 یا 13 وکیل جنایی و مدنی تماس بگیر چرا که کسی مثل تو را در اینستاگرام بعد از یک هفته دستگیر خواهند کرد.»

 

 

1606535

 

 

جان لوئیجی بوفون نیز برای کاسانو به کنایه نوشت:« در دنیایی که دائما در حال تکامل است، به تفکرات کاسانو در شبکه های اجتماعی نیاز داریم. آنتو به تو توصیه می کنم مثل همیشه آرام و میانه رو باشی.»

 

ماتراتزی هم به شوخی نوشت:« می دانم تازه به اینستاگرام آمده ای ولی آرامشت را حفظ کن و کار احمقانه نکن، باشه؟»

 

 

دیدگاه‌ها