کد خبر : 1806810 | 06 بهمن 1400 ساعت 15:18 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت دمیر شکست

متاسفم، جدایی‌ام از بارسا ناراحت‌کننده بود

یوسف دمیر پس از تنها یک نیم فصل از بارسا جدا شد و به راپیدوین بازگشت.

متاسفم، جدایی‌ام از بارسا ناراحت‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، یوسف دمیر 18 ساله، یکی از بازیکنان خوب بارسا در ابتدای فصل به حساب می‌آمد و مدیران این تیم باور داشتند که با جذب او جواهری را به دست آوردند اما  شرایط مطابق میل هیچ یک از طرفین پیش نرفت.

 

 

1682274

 

 

بندی در قرارداد دمیر وجود داشت که بر اساس آن و در صورت حضور در 10 بازی، بارسا باید 10 میلیون یورو به راپیدوین پرداخت می کرد تا قرارداد قرضی او دائمی شود. دمیر در 9 بازی بارسا به میدان رفت ولی با ورود ژاوی، همه چیز متفاوت شد. ژاوی اعتقاد داشت که بازیکنانی بهتر از او در تیم آکادمی باشگاه حضور دارند و هزینه 10 میلیون یورویی برای او بی فایده است.

دمیر به تیم جوانان بارسا تبعید شده بود تا تکلیفش مشخص شود و 23 دی در نهایت قرارداد او فسخ شد. بارسا و راپیدوین برای فسخ قرارداد دمیر به توافق رسیدند و این بازیکن به باشگاه سابقش بازگشت.

 

 

1682267

 

 

پس از دو هفته سکوت دمیر شکست و او در مورد جدایی اش از بارسا به شبکه اختصاصی راپیدوین گفت:« از بارسا به شکلی غم‌انگیز و ناراحت‌کننده جدا شدم ولی بلوغ فوتبالی‌ام در بارسا بیشتر شد و حالا یک بازیکن کاملا حرفه ای هستم. اینجا در راپیدوین همه مرا دوست دارند و حس من نیز متقابل است. می خواهم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. انگیزه ام فتح تمام جام ها با راپید است و به چیزی جز اول شدن فکر نمی کنم.»

 

دیدگاه‌ها