کد خبر : 1806812 | 06 بهمن 1400 ساعت 17:20 | 199.3K بازدید | 57 دیدگاه

پیام واتساپی که لو رفت؛

پایان یک دوستی، پیکه از پشت به مسی خنجر زد!

لیونل مسی ارتباط خود با جرارد پیکه را کاملا قطع کرده و سفر اخیر او به بارسلونا به‌علاوه چند پیام واتساپی لو رفته نیز ثابت کرد که اختلافات این دو دوست قدیمی کاملا جدی است.

پایان یک دوستی، پیکه از پشت به مسی خنجر زد!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان گذشته از بارسلونا جدا و با خداحافظی خود از این باشگاه راهی پاری‌سن‌ژرمن شد و به این‌ترتیب دوران او در جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان خاتمه یافت. اکنون دوره جدیدی برای او در پاریس شروع شده است.

در حالی‌که در ابتدا به نظر می‌رسید که جدایی مسی از بارسلونا تا جای ممکن به آرامی صورت گرفته و بی حاشیه بوده، اما  گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد لیونل مسی با برخی از بازیکنان بارسلونا که هنوز هم در رختکن بارسا حضور دارند، میانه خوبی ندارد.

 

 

1685829

 

 

لیونل مسی دو روز پیش در بارسلونا حضور داشت و هدف او شرکت در جشن تولد ژاوی هرناندز بود. مسی، ژاوی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس به اتفاق در رستورانی در بارسلونا شام را صرف کردند و غایب بزرگ این جمع کسی نبود جز جرارد پیکه.

در واقع بوسکتس و آلبا دو کاپیتان بارسا به این ضیافت دعوت بودند ولی غیبت پیکه ثابت کرد که اختلافات بین لیونل مسی و جرارد پیکه کاملا جدی است.

 

 

1685827

 

 

لوئیس کانوت خبرنگار کاتالان شب گذشته در برنامه "Onze" از اسپورت 3 فاصله و اختلاف بین مسی و پیکه را تایید کرد.

فوق ستاره آرژانتینی معتقد است تمدید قرارداد دیرهنگام پیکه عامدانه بوده است. در واقع تعلل پیکه در کاهش دستمزد و تمدید قرارداد با بارسا باعث شد تا باشگاه بودجه کافی برای تمدید قرارداد مسی نداشته باشد و این بازیکن مجبور به ترک باشگاه و پیوستن به پی‌اس‌جی شد. کمی پس از انتقال مسی اما پیکه قراردادش را با کسر دستمزد تمدید کرد. 

مسی از این حرکت پیکه به‌شدت ناامید شده و حس خیانت دارد. طبق ادعای کانوت، مسی این مساله را در پیامی واتساپی به یکی از مدیران سابق باشگاه اطلاع داده و گفته است که پیکه او را تنها گذاشت:« لئو در مکالمه واتساپی با چند نفر به این قضیه اشاره کرده و خودم شخصا یکی از آنها را که برای مدیر اسبق بارسا فرستاده بود را دیده‌ام.»

 

 

1685828

 

 

لیونل مسی چندی قبل در مصاحبه مفصل خود با نشریه اسپورت تاکید کرد هم‌چنان با برخی بازیکنان قدیمی بارسلونا از جمله جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و سرجی روبرتو ارتباط دارد، اما مسی نامی از جرارد پیکه نبرد تا اخبار در مورد اختلاف این دو بازیکن بیشتر شود.

جالب اینجاست جرارد پیکه پس از مراسم توپ طلای فرانس فوتبال بلافاصله به الکسیا پوتیاس، برنده بهترین بازیکن زنان فوتبال جهان و عضو باشگاه بارسلونا تبریک گفت و تصویری از او را استوری کرد اما پیکه نسبت به اهدای توپ طلای مردان به لیونل مسی واکنشی نشان نداد تا این‌گونه اختلاف خود با او را علنی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از هم‌بازیان فعلی و سابق لیونل مسی به این بازیکن بابت دریافت هفتمین توپ طلای دوران ورزش‌اش تبریک گفته بودند.

 

 

دیدگاه‌ها