کد خبر : 1806818 | 06 بهمن 1400 ساعت 15:33 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

خشم مربی هند؛ AFC رویای‌مان را نابود کرد

مربی تیم زنان هند معتقد است در کنار گذاشته شدن تیمش از جام ملت های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مقصر بوده است.

خشم مربی هند؛ AFC رویای‌مان را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان هند پس از تساوی بدون گل برابر تیم ملی زنان کشورمان از دور رقابت های فوتبال زنان آسیا کنار گذاشته شد. هند به دلیل شیوع کرونا در اردوی تیم و در اختیار نداشتن تعداد بازیکنان کافی دوشنبه از رقابت ها اخراج شد.

توماس دنربی، سرمربی تیم فوتبال زنان هند امروز در جریان یک مصاحبه گفت که تیمش از کنفدراسیون فوتبال آسیا  راضی نیست و رویاهای تیمش از بین رفته است.

در واقع هند نتوانست حداقل 13 بازیکن(از جمله یک دروازه بان) را در لیست انتخابی بازیکنان و لیست شروع بازی برابر چین تایپه ثبت کند.

 

 

1685848

 

 

دنربی گفت:« من به بازیکنان و کادرم فوق العاده افتخار می کنم. فدراسیون فوتبال کار فوق العاده ای انجام داده است، هیچ کاری بیشتر از این نمی توان انجام داد و هیچ کس از فدراسیون نمی توانست شرایط را تغییر دهد. معتقدیم رویای ما نابود شد، اما کل سازمان AFC را مقصر نمی دانیم.

ما کاملاً پروتکل‌های AFC را دنبال کرده‌ایم. دختران همیشه در اتاق‌های خود می‌ماندند. تمام جلسات تیم در اتاق بود. در روز شانزدهم(10 روز پیش) دوباره آزمایش کووید-19 گرفتیم، در آن زمان اولین مورد در کمپ ما شناسایی شد. یعنی اولین مورد کووید زمانی اتفاق افتاد که ما از قرنطینه خارج شدیم، چطور چنین چیزی ممکن بود؟ خیلی عجیب است، به عنوان اولین فرضیه حدس زدیم که یکی از قرنطینه خارج شده بود.»

 

این مربی در توضیح بیشتر این وضعیت گفت:« روز هجدهم دوباره آزمایش دادیم، سه نتیجه مثبت دیگر در کمپ ما شناسایی شد، موارد مثبت نزدیک به کارکنان هتل بود، تصادفی یا غیر تصادفی؟ چیزی که ما نمی دانستیم این بود که کارکنان هتل در هفدهم تست شدند، نتیجه در هجدهم به AFC فرستاده شد و بعد از آن، AFC گزارش را تا نوزدهم ژانویه حوالی ساعت 13:30 به هتل نفرستاد. نتایج نشان از ابتلای 7 تن از کارکنان هتل می داد.

وقتی ما داخل بودیم، کارکنان اتاق های ما را تمیز می کردند، چرا AFC فورا گزارش ها را ارسال نکرد؟ چرا تمام روز منتظر ماندند؟ چرا متوجه شدند که شرایط خوب نیست، هیچ اقدامی انجام نشد؟ AFC باید مستقیماً با هتل تماس می گرفت و اطلاع رسانی می کرد و فوراً از آنها می خواست تا هتل را ترک کنند. این یک اشتباه بزرگ بود، این یک راه غیرحرفه ای برای کنترل حباب AFC بود، هیچ توضیحی نمی تواند به اندازه کافی خوب باشد.»

دیدگاه‌ها