کد خبر : 1806832 | 06 بهمن 1400 ساعت 16:16 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

بیرانوند آماده سور و سات ملی(عکس)

دروازه‌بان تیم ملی با جدیت در حال تمرین برای حضور مقابل عراق است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در شرایطی همراه با ملی پوشان مشغول تمرین است و خود را آماده دیدار فردا مقابل عراق می‌کند که رقبای او(امیر عابدزاده و سید پیام نیازمند) هم به محل اردوی تیم ایران رسیده‌اند و همین مسئله موجب شده تا گلر بازی صعود تیم ملی به‌صورت قطعی مشخص نباشد.

 

دراگان اسکوچیچ در آخرین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که مقابل سوریه برگزار شد و ایران به برتری ۳ بر صفر رسید، امیر عابدزاده را جانشین علیرضا بیرانوند کرد که گلر پونفرادینا توانست نمایش خوبی داشته باشد ولی با این وجود شماره یک ایران همچنان در اختیار بیرانوند است.

بیرانوند چهار سال قبل در مراسم صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، حامد لک و محمدرضا اخباری را به‌عنوان رقبای خود داشت، اما مقابل ازبکستان به میدان رفت و فردا هم این شانس را دارد تا برای دومین بار جشن صعود را با نیمکت‌نشین کردن عابدزاده و نیازمند تجربه کند و به یک افتخار جدید برسد.

 

 

 

 

این دروازه‌بان با وجود اینکه در هفته‌های اخیر فرصت بازی در بوآویشتا را به دست نیاورد، اما در تمرینات تیم ملی با انگیزه مضاعفی کار می‌کند و به دنبال جذب نظر دوباره اسکوچیچ است تا برخلاف بازی با سوریه، در دیدار برابر عراق از ابتدا به میدان برود و دروازه خود را در مسابقه صعود به جام جهانی بسته نگه دارد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها