کد خبر : 1806868 | 06 بهمن 1400 ساعت 18:41 | 58K بازدید | 10 دیدگاه

حیدری: آقای وزیر خبر دارید یحیی استعفا داده؟

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است وزارت ورزش به‌عنوان متولی این باشگاه باید در صدد رفع مشکلات آن باشد و این بی توجهی نسبت به قشر اعظم جمعیت ایران منطقی نیست.

حیدری: آقای وزیر خبر دارید یحیی استعفا داده؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از بدترین اوضاع مدیریتی و مالی خود در دهه اخیر قرار گرفته است. مشکلات مالی از یک سو و استعفا و اعتصاب از سوی دیگر وضعیت عجیبی برای هواداران این باشگاه شکل داده است. سپهر حیدری کاپیتان اسبق پرسپولیس در این زمینه می‌گوید: واقعا از شنیدن اخبار امروز پرسپولیس شوکه شده‌ام. البته انتظاری هم جز این نمی‌رفت که تیم با این مشکلات آبستن اتفاقات تلخی باشد اما تعجب من بیشتر از وضعیتی است که وزارت ورزش شکل داده است. 

 

وی ادامه داد: طبق اساسنامه صاحب این باشگاه در شرایط کنونی وزارت ورزش است. اما شما دقت کنید طی مدت اخیر چه تصمیمات تاثیرگذاری برای آن گرفته است؟ از آسیا که حذف شد، پنجره نقل و انتقالات باشگاه که بسته است، بازیکنان که پول نگرفته‌اند، بدهی‌ها که انباشته شده است و یحیی گل محمدی هم که استعفا داد. دیگر برای نابودی این باشگاه چه تصمیم دیگری می‌شد گرفت؟

 

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: کجای دنیا باشگاهی که 5 عنوان قهرمانی پیاپی دارد و دو بار طی همین مدت به فینال آسیا رفته با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. بابا این اعدادی که الان پرسپولیس درگیر آن شده برای تیم‌های سطح پایین‌تر از این باشگاه هم شوخی است و برای خرج اردوهای تفریحی بازیکنان آن هزینه می‌شود. مگر می‌شود باشگاهی به خاطر کمتر از 100هزار دلار پنجره‌اش بسته شود؟ بازیکنی در تیم قهرمان یک کشور بازی کند و مجبور شود ماشین خود را برای امرار معاش بفروشد؟ این‌ها همه درد هستند. تیمی که چندین میلیون هوادار بالقوه دارد تا بهترین اتفاقات را برای آن رقم بزنند و از طریق مطالباتش در همین لیگ مشکلاتش حل شود باید این وضعیت را دنبال کند؟ من اصلا بعید می‌دانم که وزارت خبر داشته باشد که آقای گل محمدی استعفا داده است و برای آنها اهمیت داشته باشد. 

 

حیدری در پایان گفت: این حق باشگاه و هوادارانش نیست که این روزها را پشت سر بگذارند. در نقل و انتقالات همه باشگاه‌ها دنبال مهره‌های تاثیرگذار هستند و بازیکنان پرسپولیس مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار آنها خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر تصمیمی برای حل این مشکلات گرفته شود.

دیدگاه‌ها