کد خبر : 1806872 | 06 بهمن 1400 ساعت 18:48 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنان جوان اعتماد دارم

مارویک: برای گلزنی مشکل داریم اما به برد امیدواریم

سرمربی هلندی تیم ملی امارات از اعتماد به بازیکنان جوان تیمش برای کسب پیروزی در دیدار فردا برابر سوریه خبر داد.

مارویک: برای گلزنی مشکل داریم اما به برد امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، برت فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه با تاکید بر آمادگی کامل تیم ملی این کشور برای بازی فردا گفت: مراحل آماده سازی تیم برای این دیدار به خوبی پیش رفته و امارات برای بازی فردا کاملاً آماده است. 

 

مارویک بر اهمیت دیدار پیش رو تاکید کرد و گفت: همه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی مهم است، اما با توجه به جایگاه تیم در جدول رده بندی گروه و نیاز به پیروزی برای افزایش شانس خود برای صعود به جام جهانی، دیدار فردا اهمیت بیشتری دارد.

 

وی اضافه کرد: ما تعدادی از بازیکنان را به دلایل مختلف در اختیار نداریم و برای تغییر این شرایط نیز کاری از دست ما ساخته نیست. اما نگران این موضوع نیستیم چرا که تیم دارای ترکیب برجسته‌ای متشکل از بازیکنان جوان و دارای انرژی خوبی است. از گروهی که در حال حاضر با آنها کار می‌کنم خوشحالم، به همه بازیکنان اعتماد زیادی دارم و برای رسیدن به هدف مورد نظر با هم تلاش می‌کنیم.

 

او افزود: با وجود غیبت تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی تیم، اما من به بازیکنان حاضر در لیست دیدار مقابل سوریه اعتماد زیادی دارم. متوجه هستم که هر بازیکنی در تیم امارات تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و شخصیت قوی خود را در زمین نشان دهد.

 

1685932

 

سرمربی امارات ادامه داد: ممکن است در بازی فردا برای گلزنی با مشکل مواجه شویم اما من کسب به پیروزی اعتقاد زیادی دارم. به بازیکنان موجود و توانایی آنها برای انجام هر آنچه که لازم است، اعتماد داریم. ما فقط باید روی بازی تمرکز کرده و سخت تلاش کنیم.

 

مارویک در پایان گفت: برگزاری بازی در زمین خودمان یک عامل مثبت و مهم است، به‌ویژه اینکه ما می‌توانیم از حضور هواداران نیز بهره مند شویم. از اینکه بازی فردا در استادیوم آل مکتوم برگزار می‌شود، خوشحال هستیم.

دیدگاه‌ها