کد خبر : 1806902 | 06 بهمن 1400 ساعت 21:38 | 105.6K بازدید | 13 دیدگاه

پای پاریس در میان است؛

گاف وحشتناک؛ PSG زیر سر ستاره یاغی بارسلونا! (عکس)

موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله مرتکب اشتباه عجیبی در مقابل دوربین‌های تلویزیونی شده است.

گاف وحشتناک؛ PSG زیر سر ستاره یاغی بارسلونا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه از قرارداد پنج ساله عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا با این تیم باقی مانده و اخبار حاکی از جدایی این ستاره جوان به‌صورت رایگان در پایان فصل از این تیم است. موسی سیسوکو، مدیر برنامه دمبله در هفته‌های اخیر چندین بار به شهر بارسلونا سفر کرده و مذاکراتی برای تمدید قرارداد با مدیران این باشگاه داشته است.

 

1680021

 

دوربین‌های تلویزیونی تصویر از صفحه ‌موبایل موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله را به محض ورود به بارسلونا ثبت کرده‌اند که شاید کلید حل معمای عدم تمدید قرارداد دمبله به بارسلونا باشد. تلفن او در ترمینال پروازهای خصوصی فرودگاه ال پرات زنگ خورد و جالب اینجاست که لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن با او تماس گرفته بود.

 

بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد شرایط عثمان دمبله به‌طور کامل از سوی باشگاه متمول و فرانسوی رصد می‌شود و در واقع پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در صورت ناکامی بارسلونا در حفظ این ستاره جوان، در پایان فصل برای توافق با عثمان دمبله اقدام کند. در سال‌های اخیر ستاره‌های بزرگی مانند نیمار و لیونل مسی مستقیما از بارسلونا راهی پاری‌سن‌ژرمن شده‌اند و به نظر می‌رسد همین سرنوشت در انتظار عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بلوگرانا نیز باشد. 

 

این اتفاق در حالی رخ داده که در 48 ساعت اخیر بارها منابع مختلف خبر از تمایل عثمان دمبله به ماندن در بارسلونا و تلاش طرفین برای یافتن راه حلی در مسیر پایان دادن به این اختلاف داده‌اند. اما به نظر می‌رسد مدیر برنامه این بازیکن به‌طور موازی با باشگاه‌های خواهان عثمان دمبله نیز در ارتباط بوده و احتمالا از پیشنهادات دیگر به‌عنوان اهرم فشار نیز استفاده می‌کند. اخبار حاکی از آن است دمبله درخواست دستمزد سالانه در مجموع 40 میلیون یورو را داشته‌ که مورد قبول بارسلونا قرار نگرفته است.

 

1685970

دیدگاه‌ها