کد خبر : 1806925 | 06 بهمن 1400 ساعت 23:21 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: معمای بلیت فروشی ایران - عراق

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی هنوز مشخص نیست بلیت‌فروشی چه زمانی و چگونه آغاز می‌شود.

گزارش: معمای بلیت فروشی ایران - عراق

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از صبح روز چهارشنبه مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق با ظرفیت محدود و با دستور رئیس جمهور صادر شده اما چگونگی این امر ‌هنوز مشخص نیست.


بلیت‌فروشی بازی ایران و عراق با توجه به مسائل کرونایی باید به‌صورت اینترنتی باشد. فدراسیون فوتبال در‌ صدد است تا از طریق کد ملی افراد ثبت نام کننده برای خرید بلیت آنها را غربالگری کند تا فقط افرادی که دو دُز واکسن زده‌اند و تست مثبت کرونا ندارند بتوانند اقدام به خرید بلیت کنند.


مسئله مهم اما این که در فاصله کمتر از 24 ساعت تا دیدار ایران و عراق سامانه بلیت‌فروشی هنوز راه‌اندازی نشده است.


مخاطبان فوتبال وقتی به این سامانه به آدرس footballeticket.ir مراجعه می‌کنند می‌توانند تنها ثبت نام کنند اما هیچ گزینه خریدی وجود ندارد.


این در شرایطی است که در تمرین عصر امروز تیم ملی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سامانه در دست راه اندازی است و بدون آن‌که زمان مشخصی اعلام کند، فقط گفت که بلیت‌فروشی به‌زودی شروع خواهد شد. امری که هنوز محقق نشده است.

 

 محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در خبر شبکه سه سیما در تماس تصویری گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به "ایران من" بلیت را با کدملی خریداری کنند. سامانه‌ای که پیش‌تر برای خرید بلیت جشنواره فجر معرفی شده اما هنوز رونمایی نشده است!


برخی خبرگزاری‌ها هم اشاره به سامانه "تهران من" برای خرید بلیت کردند، سامانه‌ای که برای شهرداری تهران و طرح و عوارض خودرو و ملک تعبیه شده است و اثری از فروش بلیت استادیوم آزادی در آن نیست. 


چنین شرایط عجیبی مسئله‌ای است که تاکنون در بلیت‌فروشی هیچ مسابقه‌ای دیده نشده است. حال باید دید در ساعت ۱۱ شب در نهایت بلیت‌فروشی مسابقه ایران و عراق چه زمانی شروع خواهد شد و چه شرایطی خواهد داشت. 


گفتنی است؛ بر اساس اعلام قبلی مجوز حضور 11 هزار تماشاگر شامل 8 هزار مرد، 2 هزار زن و هزار عراقی برای تماشای بازی عصر فردا در ورزشگاه آزادی، با دستور رئیس جمهوری صادر شده بود.

 

1686001

دیدگاه‌ها