کد خبر : 1806961 | 07 بهمن 1400 ساعت 16:01 | 25.4K بازدید | 13 دیدگاه

برنامه بارسا؛ فروش دمبله، خرید آداما ترائوره

بارسلونا در نظر دارد آداما ترائوره، وینگر ولورهمپتون، را به خدمت بگیرد اما همه چیز بستگی به آینده عثمان دمبله در این باشگاه دارد.

برنامه بارسا؛ فروش دمبله، خرید آداما ترائوره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بی‌صبرانه در انتظار تقویت خط حمله تیمش است و امید داشت که این باشگاه بتواند بازیکنان جدیدی را در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

این در حالی است که آنسو فاتی پس از مدت‌ها مصدومیت بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته بود اما در جریان دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در مسابقات کوپا دل‌ری باز هم مصدوم شد و سه ماه دیگر هم از میادین دور است و این کار ژاوی را بیش از پیش سخت کرده است.

آلوارو موراتا یکی از گزینه‌های اصلی این باشگاه بود اما یوونتوس حاضر به فروش او نشد تا بارسا هم‌چنان به دنبال جذب بازیکنانی برای خط حمله‌اش باشد.

حالا ESPN مدعی شده که با توجه به از بین رفتن شانس جذب موراتا، بارسا تمام توجه‌اش را معطوف به جذب ترائوره کرده که در آکادمی این باشگاه رشد کرده و در سال 2015 از این باشگاه به استون ویلا رفته است.

 

1686000

 

مدیران بارسا مذاکراتی را نیز با مدیران ولورهمپتون انجام داده‌اند تا این بازیکن را با قراردادی به ارزش17 میلیون پوند بار دیگر به نوکمپ برگردانند.

پیش از این از تاتنهام به‌عنوان مشتری جدی جذب این بازیکن نام برده می‌شد اما حالا آنها رقیبی جدی به نام بارسا دارند، هرچند این اتفاق تنها در صورتی برای این باشگاه کاتالان عملی خواهد بود که عثمان دمبله از این تیم جدا شده یا قرارداد جدیدی با کاهش دستمزد امضا کند.

 

1686042

 

تنها پنج ماه از قرارداد این بازیکن فرانسوی با بارسا باقی مانده اما او حاضر به تمدید قرارداد نیست و مدیران این باشگاه نیز هفته گذشته به او اعلام کردند که باید هرچه سریع‌تر از این تیم جدا شود.

تمامی اقدامات بارسا در روزهای پایانی پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی به شرایط این بازیکن بستگی دارد، چرا که این باشگاه از سقف محدودیت پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا استفاده کرده و در صورت عدم کاهش دستمزد این بازیکن یا جدا نشدن او، نمی‌تواند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد.

همچنین دقایقی پیش اسکای اسپورتس خبر از توافق اولیه بارسا با وولوز برای جذب قرضی با بند خرید 35 میلیون یورویی آداما داد.

دیدگاه‌ها