کد خبر : 1806963 | 07 بهمن 1400 ساعت 11:35 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

محمد صلاح: فقط یک هدف داریم، قهرمانی

محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را هدف اصلی این تیم توصیف کرد.

محمد صلاح: فقط یک هدف داریم، قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر دیشب در دیداری دشوار و در نهایت در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر ساحل عاج شده و به جمع هشت تیم برتر تورنمنت جام ملت‌های آفریقا راه پیدا کرد. تیم ملی مصر در این مرحله به مصاف برنده مسابقه بورکینافاسو و تونس خواهد رفت. محمد صلاح که پنالتی آخر و برتری بخش تیم ملی مصر را به ثمر رساند، تاکید کرد بازیکنان این تیم با تمام توان برای کسب عنوان نخست در این تورنمنت مبارزه خواهند کرد.

 

1686007

 

محمد صلاح گفت: "البته که تلاش می‌کنم با لباس تیم ملی مصر موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آفریفا شوم. مصر کشور من است و من بیشتر از هر چیزی به وطن خود علاقه دارم. کسب این جام برای من واقعا متفاوت خواهد بود و بیشتر مسئله برای من احساسی است. ما در سال 2017 نیز فاصله‌ای تا فتح جام ملت‌های آفریقا نداشته و با تمام توان خود در آن تورنمنت حضور پیدا کردیم. اما در نهایت خوش شانس نبوده و نتوانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

 

اما حالا دیگر آن مسابقات تمام شده و ما برای حضور در تورنمنت جدیدی اینجا هستیم. باید برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کرده و از تمام توان خود برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم. من اطمینان دارم دیگر بازیکنان تیم ملی مصر نیز همین حس را دارند. پس امیدوارم تمام تمرکز بازیکنان معطوف به دیدار ما در مرحله نیمه نهایی باشد و بتوانیم به مسابقه پایانی صعود کنیم."

دیدگاه‌ها