کد خبر : 1806970 | 07 بهمن 1400 ساعت 11:54 | 32.4K بازدید | 8 دیدگاه

طغیان پولیسیچ؛ اینجا جایی نیست که می‌خواستم باشم

کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی، هنوز نتوانسته به شرایطی مدنظرش در این تیم برسد.

طغیان پولیسیچ؛ اینجا جایی نیست که می‌خواستم باشم

به گزارش "ورزش سه"، پولیسیچ به یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی آمریکا در مسیر صعود به جام جهانی 2022 تبدیل شده اما مصدومیت‌های متوالی و ابتلا به کرونا شرایط را برای این بازیکن در چلسی دشوار کرده است.

این بازیکن در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی آمریکا برابر کانادا در چارچوب رقابت‌های انتخابی آمریکای شمالی با اشاره به شرایطی که در تیم باشگاهی‌اش تجربه کرده مدعی شد که ماه‌های سختی را پشت سر گذاشته است.

پولیسیچ در این‌باره گفت:« گاهی شرایط سخت شده و فشار زیاد می‌شود چون وقتی من به تیم ملی می‌آیم همه می‌پرسند شرایط در چلسی چطور است؟ این موضوع واقعا تاثیر بسیاری روی من می‌گذارد و گاهی کنار آمدن با این شرایط از نظر ذهنی کار بسیار دشواری است. اما من همیشه از این که به تیم ملی بیایم بسیار خوشحال می‌شوم.»

 

1667674

 

این مهاجم آمریکایی درباره شرایطی که در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته اظهار کرد: «‌این که از تمام آن دشواری‌ها جدا شوم و در کنار این بازیکنان بازی کنم و در مجموع از فوتبال لذت ببرم بسیار خشوحال می‌شوم. مشخصا امسال پستی و بلندی‌هایی را پشت سر گذاشتم، اینجا جایی نیست که می‌خواستم باشم و شرایط آن‌طور نیست که من می‌خواستم. فقط می‌خواهم از این شرایط عبور کنم. وقتی به اینجا می‌آیم این شرایط روی من اثر ندارند، بنابراین از این که اینجا هستم بسیار هیجان‌زده‌ام.»

تیم ملی آمریکا باید در مسابقات باقی‌مانده از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 با السالوادور، کانادا و هندوراس روبه‌رو شود؛ آمریکایی‌ها شانس خوبی برای صعود مستقیم به این رقابت‌ها دارند.

در حال حاضر کانادا در صدر جدول این گروه قرار دارد اما مکزیک و پاناما هم این شانس را دارند که هرکدام در دو رتبه اول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها