کد خبر : 1806921 | 06 بهمن 1400 ساعت 23:06 | 51.5K بازدید | 6 دیدگاه

بحران در چلسی؛ یک لشکر شاکی از توخل!

شرایط در رختکن چلسی مساعد نیست و ستاره‌های این تیم از کار کردن زیر نظر توماس توخل رضایت ندارند.

بحران در چلسی؛ یک لشکر شاکی از توخل!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اتلتیک امروز با انتشار گزارشی مدعی شد برخی بازیکنان هجومی رختکن چلسی از رفتار توماس توخل ناراضی بوده و به‌طور جدی به جدایی از این باشگاه فکر می‌کنند. زیر سوال بردن علنی تاکتیک‌های توماس توخل توسط روملو لوکاکو در جریان مصاحبه‌ای در ماه دسامبر، مشکلات رختکن چلسی را فاش کرد، اما به نظر می‌رسد لوکاکو تنها مهاجمی نبوده که از شرایط کار زیر نظر سرمربی فعلی چلسی ناراضی است.

 

نگرش و رفتار توماس توخل نسبت به عملکرد مهاجمان هنگام برگزاری بازی، از جمله سرزنش مداوم لب خط و استفاده از کلمات تند هنگام رخ دادن اشتباهات، باعث ضعف روحیه مهره‌های بخش هجومی چلسی شده است. این طرز رفتار، تاثیر مخربی بر اعتماد به نفس بازیکنان داشته است و آنها از ترس حملات توخل، کمتر ریسک کرده و غریزی بازی می‌کنند.

 

1685996

 

به‌عنوان مثال کریستین پولیسیچ و کالوم هادسون اودوی هر دو در این فصل تبدیل به وینگ‌بک کناری شده‌اند و به دلیل ناآشنایی با این نقش، بارها توسط توماس توخل مورد سرزنش قرار گرفته‌اند. هم‌چنین حکیم زیاش یکی از بازیکنانی است که در این فصل برای رسیدن به فرم ایده آل با مشکل مواجه شده و البته او بعد از گلزنی در دیدار مقابل برایتون و عدم برگزاری جشن شادی، نارضایتی خود را از این شرایط نشان داد.

 

شرایط برای تیمو ورنر نیز با ورود توماس توخل چندان تفاوتی نداشته و او هم‌چنان جایی در ترکیب ثابت چلسی ندارد. روملو لوکاکو هم یک ماه قبل به‌صورت علنی نشان داد از تاکتیک‌های سرمربی چلسی راضی نبوده و تصور می‌کند در این شرایط نمی‌تواند همه توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها