کد خبر : 1806977 | 07 بهمن 1400 ساعت 12:24 | 13.2K بازدید | 21 دیدگاه

گزارشی از یک تلاش‌؛ شما بلیت خریدید؟

دشواری خرید در سامانه بلیت‌فروشی دیدار ایران و عراق، باعث اعتراض علاقه‌مندان به فوتبال شده است.

گزارشی از یک تلاش‌؛ شما بلیت خریدید؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در دور هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، شاگردان اسکوچیچ در استادیوم آزادی به مصاف عراق می‌روند. در حالی‌که بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال از روزهای گذشته به دنبال خرید بلیت این دیدار هستند، اما وضعیت عجیب سامانه بلیت فروشی باعث اعتراض آنها شده است.

 

مسئله نخست اینکه تا روز گذشته به‌درستی مشخص نبود که این دیدار با حضور هواداران و یا پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود اما تأیید رسمی خبرِ حضور 11 هزار تماشاگر در این بازی سبب شد تا بسیاری از هواداران برای حضور در ورزشگاه و تماشای جشن صعود احتمالی به جام جهانی، در پی خرید بلیت این مسابقه باشند.

 

از روز گذشته سامانه فروش بلیت این دیدار با مشکلات فراوان و عجیبی همراه بود. کاربران پس از مراجعه به این وب‌سایت و پس از گذشت ساعت‌های طولانی، با پیام در حال به‌روز‌رسانی سامانه مواجه می‌شدند. اما از ظهر گذشته قالب سایت به حالت عادی بازگشت ولی خبری از فروش بلیت دیدار ایران و عراق نبود.

 

با وجود اینکه روز گذشته و در چندین مقطع اخباری مبنی بر آغاز فروش بلیت در فضای مجازی منتشر شد، اما عملا هیچ خبری از اضافه شدن قسمت فروش بلیتِ دیدار امروز در این وب‌سایت نبود. سرانجام صبح امروز این سامانه امکان خرید بلیت را به وب‌سایت خود اضافه کرد اما مسئله عجیب، عدم وجود حتی یک قطعه بلیت در جایگاه بانوان بود.

 

در خصوص سایر بخش‌های استادیوم نیز که امکان خرید بلیت برای آقایان فراهم شده، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال قادر به خرید بلیت نیستند چرا که پس از پشت سر گذاشتن مراحل انتخاب جایگاه، سامانه مذکور در بخش پرداخت وجه با خطا مواجه شده و بسیاری از هواداران قادر به خرید بلیت نیستند.

 

به هر شکل در روزی که می‌تواند صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شود، این وضعیت باعث خشم و اعتراض بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال شده است.

دیدگاه‌ها