کد خبر : 1806980 | 08 بهمن 1400 ساعت 00:31 | 22.2K بازدید | 11 دیدگاه

تغییر موضع یونایتد؛ رانگنیک فصل بعد هم می‌ماند؟

مدیران منچستریونایتد تحت تاثیر عملکرد رالف رانگنیک قرار گرفته‌اند و در حال بررسی احتمال دائمی کردن قرارداد او هستند.

تغییر موضع یونایتد؛ رانگنیک فصل بعد هم می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک پس از برکناری اوله گونار سولسشر جانشین موقت این مربی روی نیمکت یونایتد شد و قرار بود تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

این مربی آلمانی موفق شده از هشت بازی پنج پیروزی به دست آورد و تنها یک بار طعم شکست را تجربه کند و همچنین به دور چهارم جام حذفی صعود کرده و حالا باید به مصاف میدلزبورو برود.

با این که نمایش‌های چندان خیره‌کننده‌ای در طول این مدت از سوی یونایتد ارائه نشده اما مدیران این باشگاه به این نکته توجه کرده‌اند که رانگنیک موفق شد این کشتی طوفان زده را تا حد زیادی به ثبات برساند.

اگر این مربی بتواند یونایتد را به جمع چهار تیم صدر جدول رسانده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای آنها به دست آورد، احتمال ادامه حضور او روی نیمکت در فصل آینده بسیار زیاد خواهد شد.

 

1684134

 

به نظر می‌رسد که رانگنیک موفق شده رختکن چند پاره این تیم را تا حد زیادی به اتحاد برساند و از سوی دیگر با اظهارات علنی روبروی بعضی از شخصیت‌های بزرگ اما متکبر این باشگاه ایستاده است تا جایگاه سرمربیگری خود را مشخص کند.

او اخیرا پس از تعویض کریستیانو رونالدو برابر برنتفورد با اعتراض این بازیکن روبرو شد اما پس از بازی اعلام کرد که این کار را به سود تیم انجام داده و اگر لازم باشد باز هم همین اقدام را تکرار خواهد کرد.

از ابتدا قرار بود رانگنیک به عنوان مربی موقت روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد و پس از آن در پست مشاوره به کار گرفته شود. بسیاری از مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه اصلی این باشگاه نام می‌بردند اما حالا به نظر می‌رسد که مدیران یونایتد به طور جدی در حال بررسی شرایط دائمی کردن قرارداد این مربی آلمانی و ادامه حضور او روی نیمکت در فصل آینده هستند.

دیدگاه‌ها