کد خبر : 1807007 | 08 بهمن 1400 ساعت 00:05 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش آاس؛

نیمار به بازی با رئال می‌رسد ولی....

تیم پزشکی پی اس جی اطمینان دارد که نیمار به موقع خود را به بازی برابر رئال خواهد رساند ولی نظر نهایی را مائوریسیو پوچیتنو می دهد.

نیمار به بازی با رئال می‌رسد ولی....

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش دوران حضور نیمار  در سرزمین مادری به اتمام رسید و او به فرانسه بازگشت. همانطور که برنامه ریزی شده بود، پرواز نیمار از برزیل در تاریخ 9 ژانویه در پاریس به زمین نشست. این ستاره برزیلی که به علت مصدومیت در تاریخ 28 نوامبر در بازی برابر سنت اتین از میادین دور است، در حال طی کردن دوران نقاهت بوده و هنوز شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرده است.

 

 

1668846

 

 

روز گذشته باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای خبر از شروع تمرینات انفرادی نیمار داد؛ اینکه ستاره برزیلی دویدن را شروع کرده است. این اولین بار پس از دو ماه است که نیمار توانسته پای به زمین چمن بگذارد و بدود.

 

 

1676557

 

 

بدون شک مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی روی نیمار ریسک نخواهد کرد و او را قبل از بازی 26 بهمن برابر رئال در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در میادین نخواهیم دید. تمام هدف پی اس جی رسیدن نیمار به این بازی است و طبق ادعای آاس، تیم پزشکی باشگاه پاریسی اطمینان داده است که نیمار به این بازی حساس خواهد رسید و سپس بر عهده کادر فنی است که از او استفاده کند یا خیر.

شروع تمرینات انفرادی نیمار بهترین خبر ممکن برای سرمربی آرژانتینی بود ولی باید دید در 24 روز آتی روند ریکاوری او چگونه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها