کد خبر : 1807049 | 07 بهمن 1400 ساعت 19:14 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

پوزپلنگ عراقی سد راه هفتمین گل شماره هفده

علی قلی‌زاده شانس به ثمر رساندن هفتمین گل ملی خود را داشت ولی سنگربان عراق سد راه او شد.

پوزپلنگ عراقی سد راه هفتمین گل شماره هفده

به گزارش "ورزش سه"، یک تکل بلند و دیدنی و یک توپ گیری فوق العاده در میانه میدان از علیرضا جهانبخش، مانع از شکل گیری ریتم تیمی عراق شد. اما این تکل به یک قطع توپ خلاصه نشد. یک پاس فوق العاده دیدنی به سمت مخالف زمین بهترین فرصت ممکن را در اختیار وینگر ایرانی شارلوا قرار داد.

 

علی قلی‌زاده که با دریافت پاس دیدنی علی جهانبخش از میانه میدان در مصافی تک به تک به سنگربان عراق قرار گرفته بود، چند متری را پیش روی کرد و تلاش مدافع عراق برای رسیدن به او بی فایده بود. قلی‌زاده پس از رسیدن به نزدیکی‌های محوطه جریمه، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد اما سنگربان عراق با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

 

در حالی‌که شوت محکم قلی‌زاده به سمت چپ سنگربان زده شده بود و البته کمی هم به سمت مرکز میدان متمایل بود، با شیرجه دیدنی گلر عراق مهار شد و تماشاگران حاضر در استادیوم که در انتظار گل نخست ملی‌پوشان بودند، این صحنه را با حسرت زیادی دنبال کردند.

 

قلی‌زاده که در تیم ملی پیراهن شماره 17 را بر تن می‌کند و در مراحل قبلی و فعلی مقدماتی جام جهانی یکی از گزینه‌های قابل اعتماد دراگان اسکوچیچ بوده و سرمربی کروات علاقه خاصی به سبک بازی او داشته، نتوانست هم‌چون دیدار رفت برابر عراق گلزنی کند.

 

این وینگر 25 ساله که 6 گل ملی برابر سیرالئون (2 گل)، ونزوئلا، هنگ‌کنگ، عراق و سوریه را در کارنامه خود دارد و در طی 19 بازی ملی آن‌ها به ثبت رسانده بود، می‌توانست در نیمه نخست به هفتمین گلش با پیراهن تیم ملی نیز دست پیدا کند ولی فهد طالب گلر عراقی‌ها که نام کوچک او در زبان عربی به معنای پوزپلنگ است، در برابر قلی‌زاده ایستادگی کرد.

دیدگاه‌ها