کد خبر : 1807054 | 07 بهمن 1400 ساعت 19:55 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

برتری خفیف استرالیا و صعود تایلند؛

قطعی: حذف فوتبال زنان ایران از جام ملت‌ها

پرونده رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا با تعیین 8 تیم صعودکننده به مرحله حذفی بسته شد.

به گزارش "ورزش سه" در روز پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2022 هند، رقابت‌ها در گروه B و C دنبال شد؛ در گروه سوم رقابت‌ها که مسابقات از ساعت 11:30 به صورت همزمان دنبال شد، نبرد ژاپن و کره جنوبی برنده نداشت و در دیگر بازی این گروه هم میانمار مقابل ویتنام به تساوی رضایت داد تا در این گروه، ژاپن صدرنشین شود و کره جنوبی به عنوان تیم دوم و ویتنام به عنوان یکی از برترین سوم‌ها صعود کند.

 

اما همه نگاه‌ها به مسابقات گروه دوم بود؛ جایی که نبرد استرالیا-تایلند می‌توانست باعث بازگشت زنان فوتبال ایران به جام ملت‌ها شود، اگر استرالیا می‌توانست با 12 گل تایلند را شکست بدهد. اما صعود به مرحله حذفی باعث شده بود تا امشب استرالیا با ترکیبی متفاوت به میدان بیاید و نیمه اول بازی تنها یک گل برای استرالیا داشت و نیمه دوم هم سهم هر تیم یک گل بود تا در نهایت بازی با برتری 2-1 استرالیا به پایان برسد.

 

1686215

 

این نتیجه باعث شد تا استرالیا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کند؛ در دیگر مسابقه این گروه هم فیلیپین با 6 گل توانست اندونزی را از پیش بردارد. در مجموع نتایج امروز مسابقات در گروه دوم باعث شد تا استرالیا به عنوان صدرنشین، فیلیپین تیم دوم و تایلند به عنوان یکی از برترین سوم‌ها به مرحله حذفی صعود کند.

 

با این وصف، حذف تیم ملی فوتبال زنان ایران از جام ملت‌ها قطعی شد و ملی‌پوشان در بازگشت از بمبئی، با پروازی اختصاصی فردا وارد کشور می‌شوند.

 

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا:

یکشنبه 10 بهمن:

ویتنام - چین
کره جنوبی - استرالیا
تایلند - ژاپن
فیلیپین - چین‌تایپه

دیدگاه‌ها