کد خبر : 1807063 | 07 بهمن 1400 ساعت 20:19 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – عراق؛ یک گل با موقعیت‌های فراوان

ایران در بازی برگشت با عراق همانند دیدار رفت تهاجمی و خوب بازی کرد اما این‌بار مزد زحمات خود را تنها با یک گل گرفت.

ایران – عراق؛ یک گل با موقعیت‌های فراوان 

به گزارش "ورزش سه"، عراق دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و آخرین شانس خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف آزمایش می‌کرد اما تیم ملی فوتبال ایران با رهبری اسکوچیچ کاملا بر بازی مسلط بود و در غیاب چند بازیکن اصلی از جمله سردار آزمون در نوک خط حمله که موجب تغییر سیستم تیم ملی شد؛ صاحب موقعیت‌های فراوانی شد به‌طوری‌که اگر نیمی از موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شد حتی ممکن بود نتیجه بازی رفت تکرار شود. اما تنها یکی از موقعیت‌ها توسط مهدی طارمی به گل تبدیل شد. البته همین یک گل برای کسب سه امتیاز و صعود به جام جهانی قطر کافی بود. 

 

در غیاب سردار آزمون – مهدی قایدی – احسان حاج صفی – احمد نورالهی و ... تردیدهایی در مورد شروع بازی تهاجمی تیم ملی در این بازی وجود داشت اما اسکوچیچ در غیاب این مهره‌ها باز هم تیم خوبی را روانه میدان کرد به‌طوری‌که از همان دقایق ابتدایی بازی تیم ملی بر عراق مسلط نشان داد و در جریان بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به‌دست آورد. حملات پراکنده عراقی‌ها برای رسیدن به گل و جبران نتیجه بازی هم طبیعی بود که خوشبختانه خط دفاعی و دروازه‌بان تیم ملی هوشیار بودند و در نهایت تیم ملی با گل مهدی طارمی به برتری رسید و جشن صعود به جام جهانی برگزار کرد. 

 

روحیه تهاجمی تیم ملی که از سوی اسکوچیچ به بازیکنان دیکته شده در بازی‌های بعدی هم ادامه خواهد داشت به‌طوری‌که مهدی طارمی در پایان بازی خطاب به خبرنگاران گفت: ما باید در سه بازی باقی‌مانده هم به این روند ادامه دهیم.

 

آمار بازی ایران – عراق نشان می‌دهد این بازی یک گل با موقعیت‌های فراوان بود.

دیدگاه‌ها