کد خبر : 1807085 | 07 بهمن 1400 ساعت 20:58 | 30.3K بازدید | 21 دیدگاه

کنعانی‌زادگان؛ شکست عراق و حاشیه‌ها با هم

پیش از اردوی تیم ملی به‌خاطر بازی با عراق و امارات فشارهای زیادی روی محمد‌حسین کنعانی‌زادگان وجود داشت و حتی برخی از پیشکسوتان در مصاحبه‌های خود، خواهان خط زدن او شده بودند!

به گزارش "ورزش سه"، زیر این فشارها دور از ذهن نبود محمد‌حسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع تیم ملی در کنار شجاع خلیل‌زاده روز پر چالشی را پشت سر بگذارد و حتی تمرکز خود را از دست بدهد اما این مدافع نمایش خوبی در برابر مهاجمان عراقی داشت و حتی روی ضربات ایستگاهی می‌توانست تیم ملی را به گل برساند که ضربه‌اش با اختلاف اندکی از بالای دروازه طالب به بیرون رفت. 

محمد‌سین کنعانی‌زادگان در بازی با عراق حریف و حاشیه‌ها را با هم شکست داد تا بعد از روزهای پرچالش یک اتفاق خوب را تجربه کند. صعود به جام جهانی 2022 در حضور پرشور تماشاگران در استادیوم آزادی. 

 

 

 

‌ کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که پیش از در پرسپولیس هم‌بازی بودند در قلب خط دفاعی تیم ملی هم یک زوج مطمئن هستند و در این بازی هم، کم مرتکب اشتباه شدند. در روزی که عراق برای دست‌یابی به سه امتیاز مسابقه مُصر بود چرا که خوب می‌دانست در صورت کسب سه امتیاز دست‌کم به‌عنوان تیم سوم شانس صعود به مرحله پلی‌آف را پیدا می‌کند. این دو مدافع در شروع بازی‌سازی هم توپ را به‌خوبی به گردش در آوردند و در نهایت باید گفت نمره قبولی گرفتند.

دیدگاه‌ها