کد خبر : 1807098 | 07 بهمن 1400 ساعت 21:00 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

کادر فنی تیم ملی هم‌چنان مورد حمایت و اعتماد است؛

عزیزی‌خادم: باید درمورد این صعود کتاب نوشته شود

شهاب الدین عزیزی خادم پس از صعود ایران می‌گوید طی هشت ماه که کسی امیدی به صعود ایران نداشت؛ اتفاقی تاریخی رقم خورده است.

عزیزی‌خادم: باید درمورد این صعود کتاب نوشته شود

به گزارش "ورزش سه"، عزیزی خادم پس از صعود ایران به جام جهانی در ابتدا گفت: من تبریک می‌گویم این پیروزی بزرگ و تاریخی را که به لطف پروردگار عالم اتفاق افتاد؛ پیروزی‌ای که تاریخ شکن بود و سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین صعود تاریخ بود. این پیروزی را به ملت بزرگ و متمدن ایران تبریک می‌گویم. یک تبریک ویژه به خانوادم معظم شهدا می‌گویم که اسطوره‌های واقعی وطن هستند و برای وجب به وجب وطن ما جنگیدند. تشکر ویژه می‌کنم از همه عزیزان و تقدیم می‌کنیم به جانبازان عزیز که در عین سختی فوتبال را می‌دیدند و به مردم عزیز ایران که در عین تحریم‌های ظالمانه معیشتی حال‌شان خوش شد و همین‌که حال‌شان خوش است و اینکه فوتبال آن را به‌وجود آورد، این بزرگ‌ترین افتخار است. 

 

رئیس فدراسیون ادامه داد: این اتفاق جز با لطف حق اتفاق نمی‌افتاد، صعود ایران را باید درباره‌اش کتاب‌ها نوشت و در عین بی امیدی در بحرین، امروز بعد از هفت، هشت ماه سریع‌ترین صعود آسیا را رقم می‌زند و جزو تاپ‌ترین تیم‌های دنیا قرار می‌گیرد. به شما مطبوعاتی‌ها و رسانه ملی تبریک می‌گویم. از رئیس جمهور، معاون اول‌شان و وزیر ورزش تشکر می‌کنم. سریع‌ترین پاداش‌ها در این دوره پرداخت شد و می‌بینید هنوز پاداش‌های هشت سال قبل پرداخت نشده است. رفتن‌مان امروز به دوحه به اذن خدا بود و خدا را هیچ‌وقت نباید فراموش کنیم که چه کمکی به ما کرد.

 

او در خصوص پاداش‌ها افزود: پاداش‌ها با دستور ویژه‌ای که رئیس جمهور دادند شنبه پرداخت می‌شود. شما رسانه‌ها که در سرما و گرما به ما کمک کردید، دست‌تان را می‌بوسم؛ شما کنار تیم ملی‌ای بودید که هیچ امیدی نداشت. امروز به لطف الهی شکرگزاریم و یادمان باشد همه باید شکرگزار خدای عالم باشیم چراکه امروز سرمان در آسیا و دنیا بلند است.

 

عزیزی خادم در خصوص حمایت از اسکوچیچ گفت: سه بازی مانده و ما مثل قبل از کادرفنی حمایت می‌کنیم و امروز رابطه خیلی نزدیکی بین کادرفنی و فدراسیون است. وحید هاشمیان هم امروز روی نیمکت بود؛ او یکی از اخلاقی‌ترین و فنی‌ترین سرمایه‌های ماست که در تاریخ کمتر داشته‌ایم. ما امروز اتحادی که داریم زبان‌ز‌د و تاریخی است. فوتبال ملی به یک شخصیت رسیده و تیم ملی عامل وحدت‌زا است. امروز نبود التهاب را با تیم‌های ملی قبل باید مقایسه کنیم. ستاد جام جهانی از هفته آینده کارش را رسما آغاز می‌کند و برای بازی‌های دوستانه برنامه ریزی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها