کد خبر : 1807101 | 07 بهمن 1400 ساعت 21:51 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

به اسکوچیچ تبریک می‌گویم

خرمگاه: باید به مهدی طارمی ببالیم

دستیار علیرضا منصوریان در نفت آبادان صعود به جام جهانی را به علاقمندان فوتبال تبریک گفت.

خرمگاه: باید به مهدی طارمی ببالیم

به گزارش ورزش سه، محمد خرمگاه پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق در گفت‌وگو با خبرنگار ما با ابراز خوشحالی از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: خدا را شکر یک صعود مقتدرانه داشتیم. هم خوب فوتبال بازی کردیم و هم می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. توانستیم یک صعود زودرس که در تاریخ فوتبال ما بی سابقه بوده به‌دست بیاوریم.  ما هم مثل همه ایرانی ها خوشحالیم. امیدواریم شرایطی پیش بیاید که در جام جهانی بتوانیم از گروه صعود کنیم و شرایط بهتری نسبت به دوره‌های قبلی جام جهانی داشته باشیم.

 

مدافع سابق استقلال در خصوص گلزنی مهدی طارمی مقابل عراق گفت: مهدی طارمی فوتبالیستی است که در فوتبال ما جا افتاده و یک فوتبالیست تمام عیار و مهاجم شش‌دانگ است و همان‌طور که در فوتبال اروپا توانسته خودش را ثابت کند، در فوتبال آسیا هم برای ما بسیار خوب بازی می‌کند و گلزنی می‌کند. من از این موضوع خیلی خوشحالم و ما باید به چنین بازیکنانی ببالیم. ما بازیکنان دیگری هم در کنار مهدی طارمی داریم؛ سردار آزمون و بازیکنان جوانی که می‌توانند در آینده مکمل‌های خوبی برای هم باشند.

 

او هم‌چنین در واکنش به حضور امیر عابدزاده در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی امروز عنوان کرد: این طبیعت فوتبال است و هر تیمی گلر‌هایی دارد که می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند. امیر عابدزاده مثل پیام نیازمند و گلر‌های دیگری که ما داریم، می‌توانند یک جانشین خوب شوند و می‌توانند گلر یک ما باشند. امیدواریم که یک رقابت سالم برای همه باشد و شاهد گلر‌های جوان دیگری هم باشیم که بتوانند به فوتبال ما کمک کنند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور بانوان در استادیوم آزادی گفت: ما باید با فوتبال روز دنیا و قوانین فوتبال جلو برویم و احترام بگذاریم و این خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد و بانوان به ورزشگاه آمدند. امیدواریم همین یک‌دفعه نباشد و این موضوع مستمر باشد که بتوانیم بانوان را هم در ورزشگاه داشته باشیم که انشاالله مشوق‌های خوبی برای ورزش ایران باشند.

 

خرمگاه در پایان ضمن تبریک به دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: نمی‌توانیم نقدی کنیم و فقط به ایشان تبریک می‌گوییم. با مدیریت خیلی خوب توانستند که از نفرات خوب استفاده کنند و از شرایط به‌نحو احسن بهره ببرند و بازیکنان را کنار هم به خوبی ارنج کنند و همین‌طور نتایج خیلی خوبی کسب کنند. به ایشان تبریک می‌گوییم.‌ انشاالله که در آینده هم مثل بازی‌های گذشته موفق باشند.

دیدگاه‌ها