کد خبر : 1807102 | 07 بهمن 1400 ساعت 21:52 | 100.6K بازدید | 8 دیدگاه

هنوز برای صعود امیدوار هستیم 

سرمربی عراق: 8 سال دیگر از من تشکر خواهید کرد

پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید به دنبال ساختن یک تیم جدید است و حتما در آینده از او به‌خاطر ساختن یک تیم جدید تشکر خواهند کرد.

سرمربی عراق: 8 سال دیگر از من تشکر خواهید کرد 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات تیم ملی عراق در پایان بازی با ایران که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود؛ گفت: من می‌خواهم تیم ملی عراق جدیدی بسازم. 8 سال دیگر همه از من به‌خاطر ساختن این تیم خوب تشکر خواهید کرد. یکی از کارهایی که در این برهه از زمان به‌خاطر ساختن یک تیم خوب انجام دادم دعوت از زیدان اقبال بود که در مصاف با ایران به میدان آمد و بازی کرد. 

 

او در واکنش به این موضوع که آیا به او اجازه خواهند داد ایده‌هایش را در تیم ملی عراق پیاده کند؛ گفت: قرارداد من با فدراسیون فوتبال عراق تفاهمی است و فدراسیون فوتبال عراق به‌راحتی می‌تواند این قرارداد را فسخ و مانع از ادامه فعالیت‌هایم شود. اما دستاوردهایم هم اکنون هم در تیم ملی قابل مشاهده است و در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد. 

 

پیتروویچ هم‌چنین در خصوص بازی با ایران گفت: بازی بسیار خوبی از خود به‌نمایش گذاشتیم. هر چند نتیجه به سود حریف رقم خورد. هنوز هم شانس صعود داریم به این‌خاطر که سه بازی به پایان مسابقات باقی مانده است و حتما در بازی‌های آینده با امیدواری به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها