کد خبر : 1807109 | 07 بهمن 1400 ساعت 22:08 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنتو و نارضایتی از کیفیت زمین صیدا

سرمربی کره:کاملا منصفانه لبنان را بردیم

علی‌رغم این‌که تیم ملی کره‌جنوبی تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه لبنان شد اما پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی این تیم، از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی کره:کاملا منصفانه لبنان را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پائولو بنتو امروز موفق شدند با تک گل چو گوئه سونگ در خانه لبنان به پیروزی برسند و برای قطعی کردن صعودشان به جام جهانی تنها با دو امتیاز از سه دیدار باقی‌مانده نیاز دارند.


بنتو در پایان بازی این پیروزی را حق تیمش دانست و گفت:" پیروزی منصفانه‌ای بود. ما در بیشتر دقایق بازی کنترل بازی را در اختیار داشتیم. 


ما تنها یک گل زدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم کار را کمی زودتر تمام کنیم. مایلم از بازیکنانم به‌خاطر عملکردشان و رویکردشان در این دیدار تشکر کنم."


نکته قابل توجه در این دیدار این بود که بنتو هیچ تعویضی انجام نداد و با همان یازده بازیکن ابتدایی کار را به پایان رساند؛ اتفاقی که از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی کره‌جنوبی رخ نداده بود.


البته عملکرد بازیکنان کره هم در این تصمیم بنتو تاثیر گذار بود. دو مهاجم تیم، هوانگ اوی‌جو و چو گوئه‌سونگ روی گل تاثیرگذار بودند و خط دفاعی تیم هم در این دیدار خارج از خانه نمایش قابل قبولی داشت؛ این در حالی بود که شرایط جوی هم برای تیم میهمان دردسر ساز شده بود اما جونگ وو-یونگ، هافبک دفاعی کره، تاکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش تلاش کردند تا نگران اتفاقات غیرمنتظره نباشند.


او گفت:" دیدارهای خارج از خانه هرگز آسان نیستند. چمن وسط زمین خیلی بد بود. به همین دلیل ما تلاش کردیم تا از کناره‌ها حمله کنند و دو مهاجم‌مان را جلوی زمین نگه داریم."


کره در بازی بعدی‌اش میهمان سوریه خواهد بود؛ دیداری که در دوبی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها