کد خبر : 1807120 | 07 بهمن 1400 ساعت 23:05 | 77K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت پرماجرای رسن در آزادی؛

لحظه‌ای بشار از عراق خط خورد (عکس)

هافبک نام‌آشنای تیم ملی عراق روز پرماجرایی را در بازگشت دوباره‌اش به ورزشگاه آزادی گذراند و بازی بعدی تیم ملی این کشور را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از چهره‌های ویژه دوئل امشب تیم‌های ملی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، بشار رسن هافبک خلق و بازی‌ساز عراقی‌ها بود؛ رسن که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد، تجربه حضور در ورزشگاه آزادی در پیراهن پرسپولیس و تیم ملی عراق را داشت و امشب دوباره به ورزشگاهی که در آن خاطرات پرشماری دارد، بازگشته بود.

 

رسن پیش از شروع مسابقه، خوش‌و‌بش گرمی با هم‌بازیان سابق خود از جمله علیرضا بیرانوند و وحید امیری داشت؛ او در جریان بازی، نمایش خشنی از خود نشان داد و چند بار با تکلی محکم روی پای بازیکنان ایران رفت که منجر به مصدومیت سعید عزت‌اللهی هم در دقایقی از بازی شد و بعد از خطا روی وحید امیری هم گپ و گفت نسبتاً طولانی با امیری داشت.

 

 

 

1686400

 

رسن با دریافت کارت زرد بعد از خطا روی سعید عزت‌اللهی، دو اخطاره شد و بازی حساس بعدی تیم ملی عراق مقابل لبنان را از دست داد تا پتروویچ یکی از مهره‌های کلیدی خود را برای مسابقه مهم سه‌شنبه هفته آینده نداشته باشد.

دیدگاه‌ها