کد خبر : 1807121 | 07 بهمن 1400 ساعت 23:08 | 40.9K بازدید | 13 دیدگاه

سعودی‌ها نزدیک‌تر از همیشه به جام جهانی؛

برد مهم عربستان مقابل شاگردان برانکو

تیم ملی عربستان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر برابر عمان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ملی عربستان  و عمان که به‌ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول گروه B قرار داشتند، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه ملک عبدالله جده و در حضور تماشاگران پرتعداد سعودی به مصاف هم رفتند.

 

عربستان در نیمه اول نمایشی کاملا برتری نسبت به عمان داشت و علاوه بر اینکه اجازه نداد حتی یک ضربه به چارچوبش زده شود، دو فرصت جدی گلزنی هم به‌وجود آورد ولی در باز کردن دروازه شاگردان برانکو ایوانکوویچ ناکام بود.

 

 

 

1686401

 

 

سعودی‌ها نیمه دوم را هم توفانی آغاز کردند و پس از این‌که مدیریت بازی را در دست گرفتند، در دقیقه ۴۸ روی حرکت سلطان الغنام و شوت زمینی این بازیکن از سمت راست محوطه جریمه که توسط فایز الرشیدی، دروازه‌بان مس رفسنجان و تیم ملی عمان به شکل ناقص دفع شد، با ضربه تمام کننده فراس البریکان به گل رسیدند.

 

تیم ملی عمان پس از دریافت این گل توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت‌های خطرناک‌تر و بیشتری نسبت به سعودی‌ها داشت، اما در نهایت شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این مسابقه خارج از خانه تن به شکست مقابل عربستان دادند.

 

 

 

1686402

 

 

تیم ملی عربستان با کسب پیروزی یک بر صفر در بازی امشب مقابل عمان ۱۹ امتیازی شد تا با اختلاف چهار امتیازی از ژاپن رده دومی، در صدر جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار بگیرد و عمانی‌ها هم با هفت امتیاز کمتر نسبت به تیم رده سومی استرالیا، در جایگاه چهارم ماندند تا مسیر صعودشان سخت‌تر از همیشه شود.

 

سعودی‌ها روز سه‌شنبه هفته آینده مهمان تیم ملی ژاپن هستند که در صورت پیروزی در آن مسابقه صعودشان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی خواهند کرد.

 

1686403

دیدگاه‌ها