کد خبر : 1807126 | 07 بهمن 1400 ساعت 23:42 | 21.1K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع چپ آلمانی؛ صید جدید نراتزوری

رسمی؛ روبین گوسنس به اینتر پیوست (عکس)

روبین گوسنس با قرارداد قرضی و سه میلیون یورویی و با بند خرید 25 میلیون یورویی به اینتر پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت اینتر در بازار زمستانی رسما آغاز شد و این تیم در اولین گام روبین گوسنس را از آتالانتا جذب کرد. روبین گوسنس، مدافع چپ و ملی پوش آلمانی صبح امروز تست های پزشکی خود را پشت سر گذاشته و قرارداد خود را امشب با این باشگاه ثبت کرد. قرارداد روبین گوسنس در حال حاضر به صورت قرضی و تا پایان فصل است، اما اینتر در فصل تابستان باید با پرداخت 25 میلیون یورو این قرارداد را دائمی سازد.

این انتقال در حالی نهایی شد که باشگاه متمول نیوکاسل پیشنهاد و دستمزد بالاتری برای روبین گوسنس در نظر گرفته بود، اما خود این بازیکن ترجیح داد به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت داده و لباس مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به تن کند.

 

1686422

 

جالب اینجاست که باشگاه آتالانتا در تابستان 2017 این مدافع 27 ساله را از تیم هلندی هراکلس آلملو با تنها 1.17 میلیون یورو جذب کرده بود. روبین گوسنس در سال های اخیر لقب گلزن ترین مدافع در بین پنج لیگ برتر معتبر اروپایی را به خود اختصاص داده و می تواند در پست مدافع و وینگر چپ به میدان برود. روبین گوسنس در تیم جدید خود شماره 18 را به تن خواهد کرد. بدین ترتیب به نظر می رسد ایوان پریشیچ که تا پایان فصل با اینتر قرارداد دارد، در فصل تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها