کد خبر : 1807134 | 08 بهمن 1400 ساعت 00:28 | 46.1K بازدید | 5 دیدگاه

دفع توپ‌های گلر مس بلای جان برانکو(عکس)

دروازه‌بان تیم ملی عمان برای دومین بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی با یک دفع توپ اشتباه مانع از امتیازگیری تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد نسبتا خوبی داشتند و توانستند ۷ امتیاز کسب کنند، در حالی برای دومین مسابقه متوالی در دور برگشت شکست خوردند و با یک گل مغلوب عربستان شدند که دروازه‌بان آنها نمایش خوبی روی گل خورده نداشت.

 

فایز الرشیدی، دروازه‌بان تیم ملی عمان که امسال در مس رفسنجان عضویت دارد، در زمان گل عربستان دفع توپ نامناسبی داشت تا سعودی‌ها با فرصت‌طلبی فراس البریکان به یک گل سه امتیازی دست پیدا کنند.

 

 

 

1686431

 

1686429

 

 

شاگردان برانکو در ورزشگاه مملو از جمعیت جده به دنبال بسته نگه داشتن دروازه و چشم به ضدحملات داشتند، اما سه دقیقه پس از اینکه نیمه دوم شروع شد، روی شوت سلطان الغنام از سمت راست محوطه جریمه و دفع اشتباهی که فایز الرشیدی داشت و توپ را مقابل پای فراس البریکان انداخت، دروازه خود را باز شده دیدند.

 

گلی که عمان در دیدار مقابل عربستان دریافت کرد و شکست خورد، بی‌شباهت به گل استرالیا در دیدار هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی برابر شاگردان برانکو نبود؛ در آن مسابقه هم کانگوروها به همین شکل و روی دفع توپ ناقص فایز الرشیدی به گل رسیدند و توانستند صاحب سه امتیاز شوند.

 

1686430

دیدگاه‌ها