کد خبر : 1807148 | 08 بهمن 1400 ساعت 09:28 | 26.5K بازدید | 17 دیدگاه

تساوی جنجالی برزیل و پیروزی آرژانتین (عکس)

تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری جنجالی برابر اکوادور به تساوی رسید و آرژانتین نیز در زمین شیلی پیروز میدان شد.

تساوی جنجالی برزیل و پیروزی آرژانتین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برزیل شب گذشته در زمین اکوادور برابر این تیم به میدان رفت و در دیداری جنجالی و پر برخورد به تساوی 1-1 رضایت داد.

برزیل خیلی زود در دقیقه ششم بازی توسط کاسمیرو به گل رسید. در دقیقه 15 بازی الکساندر دومینگز به دلیل خطای خشن از زمین بازی اخراج شد تا به نظر برسد که اکوادور کار بسیار سختی در پیش دارد.

 اما امرسون رویال که در دقیقه یک کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 20 بار دیگر به دلیل خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد داور روبرو شد تا خیلی زود هر دو تیم با یک بازیکن کمتر و در شرایط برابر به کارشان ادامه دهند.

این پایان کار نبود و آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیل، هم در دقیقه 31 با کارت قرمز داور مواجه شد تا به نظر برسد که بازی بسیار سختی برای شاگردان تیته در پیش است اما کمک داور ویدیویی با بررسی دوباره صحنه اعلام کرد که کارت زرد برای این بازیکن کافی است.

 

1686445

 

نیمه اول با برتری یک گله برزیل به پایان رسید تا در ابتدای نیمه دوم یک پنالتی به سود اکوادور اعلام شد اما باز هم کمک داور ویدیویی روی این صحنه دخالت کرده و اعلام کرد که خطای پنالتی صورت نگرفته است.

با این حال تلاش‌های اکوادور نتیجه داد و بالاخره در دقیقه 75 این فلیکس تورس بود که موفق شد دروازه حریف را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند. داور بازی در دقیقه 95 نیز بار دیگر یک پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد اما باز هم این کمک داور ویدیویی بود که اجازه نداد این پنالتی زده شود و اعلام کرد خطایی صورت نگرفته تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1686447

 

در دیگر دیدار مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، آرژانتین در زمین شیلی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به برتری برسد.

آنخل دی‌ماریا خیلی زود و در دقیقه نهم بازی موفق شد تیمش را پیش بیاندازد اما این برتری دوام زیادی نداشت و بن بررتون دیاز در دقیقه 20 بازی را به تساوی کشاند.

 

1686449

 

اما آرژانتین دست بردار نبود و این بار این لائوتارو مارتینز بود که در دقیقه 34 بازی موفق شد تیمش را بار دیگر از حریف پیش بیاندازد.

شیلی تلاش بسیاری برای جبران این نتیجه کرد و در بیشتر زمان‌های بازی نیز توپ و میدان را در اختیار داشت و شوت‌های بسیاری به سمت دروازه حریف زد اما در نهایت راه به جایی نبرد تا بازی با همان نتیجه 1-2 به پایان برسد.

 

1686448

 

برزیل که صعودش به جام جهانی قطعی شده بود با 36 امتیاز از 14 بازی در صدر جدول گروه انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد، آرژانتین هم که حضورش در قطر را مسجل کرده با 32 امتیاز از 14 بازی دوم است. اکوادور نیز با 24 امتیاز از 15 بازی در جایگاه سوم ایستاده و شیلی با 16 امتیاز از همین تعداد بازی هفتم است.

دیدگاه‌ها