کد خبر : 1807158 | 08 بهمن 1400 ساعت 10:36 | 17.9K بازدید | 13 دیدگاه

اعتراض آرژانتینی‌ها: در شیلی نگذاشتند دستشویی برویم!

رودریگو دی پل، هافبک تیم ملی آرژانتین، به شدت نسبت به شرایط میزبانی شیلی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اعتراض کرد.

اعتراض آرژانتینی‌ها: در شیلی نگذاشتند دستشویی برویم!

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی مهمان شیلی بود و موفق شد با نتیجه 1-2 در این بازی به پیروزی برسد.

گل اول آرژانتین در این دیدار را  آنخل دی‌ماریا زد که در غیاب لیونل مسی بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت و گل دوم را نیز لائوتارو مارتینز وارد دروازه حریف کرد.

با این حال به نظر می‌رسد که شرایط میزبانی شیلی چندان مساعد نبوده و مشکلاتی را برای بازیکنان تیم لیونل اسکالونی به وجود آورده است.

 

1686467

 

دی پل پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی از هواپیما پیاده شدیم، آنها حتی به ما اجازه ندادند به دستشویی برویم. آنها سیستم تهویه هوای ما را قطع کردند، هیچ آبی نداشتیم و کاری کردند که در طول اقامت ما صدای آژیرها مدام به گوش برسد.»

این هافبک آرژانتینی با اشاره به رفتاری که در کشور خودش با تیم‌های مهمان صورت می‌گیرد گفت:« من نمی‌گویم این کار درست است یا غلط است اما به عنوان یک آرژانتینی، هر تیمی که به کشور ما می‌آید کاری می‌کنیم که تا حد ممکن آرام و راحت باشد چون ما باید در زمین بازی برنده شویم، رقابت به آنجا تعلق دارد.»

اسکالونی به دلیل ابتلا به کرونا در این سفر همراه تیمش نبود و مسی نیز به دلیل معضلات پس از ابتلا به کرونا در جریان تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی برای این مسابقات به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشده است.

دیدگاه‌ها