کد خبر : 1807194 | 08 بهمن 1400 ساعت 12:24 | 16.5K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز مذاکرات با PSG؛ راشفورد به پاریس می‌رود؟

باشگاه پاری سن ژرمن در نظر دارد برای جذب مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، در تابستان سال آینده اقدام کند.

آغاز مذاکرات با PSG؛ راشفورد به پاریس می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد این فصل نتوانسته عملکرد خوبی را در ترکیب یونایتد به نمایش بگذارد و در 11 بازی اولش در لیگ برتر تنها دو گل به ثمر رسانده است.

با این حال او در دو بازی آخر موفق شد دو بار دروازه حریفان را باز کند که آخرین گل او برابر وستهام در دقایق پایانی، سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

این دو گل باعث شده که اعتماد به نفس او در ترکیب یونایتد افزایش پیدا کند  اما خبرنگاران ایندپندنت در فرانسه مدعی شده‌اند که پی اس جی به دنبال جذب این بازیکن است.

آنها  خبر دادند که ایده بازی در کنار لیونل مسی و نیمار در ورزشگاه پارک دو پرنس باعث شده که راشفورد برای پیوستن به پی اس جی وسوسه شده و در حال بررسی این پیشنهاد  باشد.

 

1659603

 

این خبرنگاران همچنین گفته‌اند که صدرنشین فعلی لیگ فرانسه در تابستان گذشته نیز شرایط جذب راشفورد را مورد بررسی قرار داده بود تا اگر کیلیان امباپه از جمع آنها جدا شده و به رئال مادرید پیوست، فورا برای جذب جانشین بالقوه او اقدام کند.

قرارداد امباپه با این باشگاه فرانسوی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و ظاهرا جدایی او از این تیم و پیوستنش به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد قطعی به نظر می‌رسد. همین باعث شده که پی اس جی بار دیگر به راشفورد نزدیک شود.

قرارداد این بازیکن نیز 18 ماه دیگر یا یونایتد به پایان می‌رسد، هرچند این تیم بند  تمدید خودکار برای یک سال دیگر را نیز در اختیار دارد. راشفورد در 288 بازی موفق شده 93 گل برای یونایتد به ثمر برساند.

 

دیدگاه‌ها